Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Renault Megane RS 275 Trophy – The Alien


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 15-12-2014

1Ma aflu in fata unui moment dificil, nu atat prin actiune in sine ci prin grija de a nu omite, de a nu putea transmite in totalitate ceva ce si-a pus adanc amprenta pe sufletul si inima mea. Asa cum ati vazut mai sus, astazi am sa va povestesc despre una dintre cele mai interesante si provocatoare exemplare pe care am avut privilegiul sa le testez anul acesta.

Francezilor le-a placut intotdeauna sa fie cei mai buni, in top, sa se vorbeasca despre ei, sa fie apreciati, iar produsele lor sa fie recunoscute in intreaga lume pentru calitate si rafinament. Fara nici un fel de falsa modestie, Renault Megane RS 275 Trophy este genul acela de “produs” care te face sa exclami de bucurie, sa zambesti prosteste si sa-ti doresti unul.

2
Noul model este in trend cu noile linii de design, avand in plus cateva elemente care-ti aduc aminte ca nu ai de-a face cu orice Megane(de parca te-ar lasa sa uiti). Culoarea exterioara(Jaune Sirius) este prima care iti atrage privirea si-ti transmite catre creier mesajul clar ca este un “altfel de Megane”.





3Cele mai importante modificari vin de la puterea motorului, care evident, ofera 275 cp, dar si de la cuplul motor, care a ajuns la 360 Nm.

O noua cireasa pe tort a fost adaugata cand francezii au montat evacuari din titanium Akrapovici, care iti incanta auzul si sufletul la fiecare apasare de pedala. Este greu sa conduci noul model fara ca evacuarea sa-si faca simtita prezenta, atat in exterior cat si in habitaclu. Acesta este unul dintre detaliile pe care le-am indragit imediat la inculpatul din testul de azi.

La fel ca la generatia anterioara, avem suspensia Cup, iar daca se doreste orice fel de modificare a sasiului, acesta poate fi setat manual. Exact, iti iei exemplarul, il ridici pe elevator, iar inainte de a intra cu el pe circuit, iti intaresti suspensile.
Asa cum l-am avut eu pe mana, mi s-a parut potrivit si bine echilibrat pentru a putea trai zi de zi cu el, dar si pentru a-l conduce in mod adecvat.

4Continui firesc si va spun cate ceva despre directia modelului din test. De mult nu am mai vazut o directie atat de ascutita, precisa si grea pe un model hothatch. Dupa parerea mea este cea mai buna directie din clasa. Felul cum masina te asculta, usurinta cu care se inscrie pe curbe si modul cum ramane lipita de astfalt, sunt caracteristici pe care cu greu le poti asterne in scris.

Megane RS 275 Trophy sta atat de bine pe sosea si este aproape lipsit de orice urma de subvirare, incat in anumite momente ai senzatia ca este urnit din loc de o tractiune integrala.

Motorul turbo, de 2 l ti se va parea suficient, iar felul cum livreaza puterea, modul in care o poti abuza, la o apasare de pedala distanta, te vor face sa crezi ca dispui de mult mai multi cai putere. Cutia manuala cu 6 rapoarte este precisa, bine etajata si te lasa sa te bucuri de fiecare calut in parte. Francezii au facut o treaba a naibi de buna!

Sentimentul trait de sofer la volanul francezului este completat de acele scaune Recaro, perfect conturate si sculptate. Va trece multa vreme pana cand am sa uit acea dulce durere de spate si acea pozitie fixa, acea orgasmica sugrumare pe care am trait-o in decursul zilelor de test. Poate singurul minus pe care l-am resimtit a fost pozitia un pic prea inalta la volan, personal preferand sa fiu mai aproape de sol.

5Nu stiu cat de important poate fi consumul la o asemenea felina, dar de dragul puristilor am sa va spun ca se poate obtine un consum mediu in jurul valorii de 11l. Ceea ce ofera Megane RS 275 Trophy in schimbul unor litri de benzina este mult peste ce poate fi exprimat in cateva randuri.

Daca v-am convins si sunteti dispusi sa luati acasa un asemenea exemplar, trebuie sa scoateti din buzunar 28.600 de euro (TVA inclus). Satisafactie garantata!




Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum