Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Renault Megane GTline - Cireasa de pe tort


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 28-04-2013

PrimaRenault Megane este unul dintre cele mai apreciate modele ale producatorului francez. Este un autoturism care imbina utilitatea, fiabilitatea, cat si cele mai noi inovatii in materie de motorizari.

Megane a fost intotdeauna o masina foarte bine vanduta in Romania, apreciata de romani pentru designul sau dar si pentru siguranta pe care o ofera.

Cititi-ne in continuare pentru a afla cum puteti configura un Megane, transformandu-l intr-una dintre cele mai frumoase exemplare ale clasei compacte.


Exterior



ExteriorExteriorul lui GTline este primul care ne atrage atentia si ne arata ca este vorba despre un Megane deosebit.

Pachetul contine o vopsea speciala, de culoare BLUE MALTE cat si un set de jante din aliaj, gandite pentru aceasta combinatie. Sasiul folosit este identic cu cel de pe vechiul RS, detaliu care-l va face mandru pe viitorul posesor.

Culoarea gri folosita la detalierea spoilerul fata, la oglinzile laterale cat si la manerele usilor contribuie la sportivitatea modelului, oferindu-i acestuia un aer cu totul si cu totul distins.

Exterior-2Fata de concurentii directi care au preferat linii futuriste si forme dintre cele mai speciale, Megane GTline s-a folosit de cele clasice, alungite si rotunde. Mi-a placut acest aspect si consider ca este in totala concordanta cu tenta sportiva a inculpatului.

La partea posterioara se observa imediat difuzorul de aer gri, foarte bine contrastat cu albastrul caroseriei.

Interior



InteriorLocul unde un propietar de Renault Megane GTline va petrece cel mai mult timp, este aproape identic cu unul de serie, singurele diferente find cele de nuante si mici detalii.

Inscriptia GTline cat si pielea sunt amanunte care va vor aduce aminte ca sunteti intr-un Megane special. Am apreciat culoarea volanului in 2 nuante, detaliu de care te bucuri si pe care nu-l poti omite de fiecare data cand te afli la volanul acestuia.

Interior-2Scaunele fata au o sustinere laterala foarte buna, ideale atunci cand se opteaza pentru un condus sportiv.
Spatiul interior este generos, fara sa iasa din media gamei, dar indeajuns incat sa gazduiasca 5 adulti si bagajele lor.

Liniile bordului sunt in trendul brandului, comenzile fiind usor de folosit, dar parca un pic intrecute de noile trenduri. Ne-a placut sistemul audio Bose-Energy Efficient Series, in schimb ne-a dezamagit insonorizarea habitaclului, sunetul exterior facandu-si prezenta destul de puternic.


Performante



PerformanteMegane GTline a fost echipat cu un motor diesel, 1,6 l si 130 cp. Cuplul maxim oferit este de 320 Nm, suficient pentru orice fel de depasire sau situatie dificila. Reprizele sunt placute, uneori chiar simtind ca ai sub capota un motor mai mare de 1600 cmc.

Beneficiind de sasiul sport, tinuta de drum este foarte buna, rigida, avand sub comanda o stabilitate peste medie atunci cand un viraj este abordat in forta. Chiar si asa Megane GTline este placut pe distante lungi si nu devine obositor.

Consumul in test, in regim mixt, oras si autostrada, a fost de 6,1 l. Suntem de parere ca este un consum corect, in urma unui stil de condus sportiv.

Pret



PretIn echiparea testata, Megane GTline costa 21.700 euro cu TVA.

Renault Megane ramane unul dintre cele mai indragite si mai bine vandute modele din clasa compacta. Este un exemplar potrivit pentru drumurile autohtone, este o masina pe care posesorul se poate baza si mai mult decat atat, in ciuda varstei, arata foarte bine.



Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro


AutoSpot apreciaza:

+ Pachetul GTline
+ Sistemul Audio
+ Resursele motorului
+ Consum

AutoSpot nu apreciaza:

- Insonorizarea habitaclului
- Anumite detalii invechite ale interiorului

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum