De la relansarea mărcii din anul 2000, noul MINI este o prezenţă unică pe piaţă, oferind o combinaţie de neegalat între calitatea premium, experienţa sportivă de condus, posibilităţile de personalizare deosebit de bogate şi designul retro emblematic. A treia generaţie preia reţeta succesului şi aduce în plus un echilibru excelent performanţe-consum, tehnologii inovative noi şi îmbunătăţiri semnificative în ceea ce priveşte confortul, sistemele de siguranţă şi calitatea materialelor. În accest context, noul MINI este cu 500 Euro mai accesibil pentru versiunea Cooper S şi la acelaşi nivel de preţ pentru Cooper şi Cooper D.
Mai mult, acum clienţii beneficiază de o taxă de timbru zero la prima înmatriculare, având în vedere că toate modelele îndeplinesc deja standardele de emisii Euro 6. Noul MINI poate fi comandat acum la dealerii autorizaţi din România, debutul oficial în showroom-urile din ţară fiind anunţat pentru luna martie.
Noua generaţie păstrează linia clasică, emblematică de design, pe care o completează cu o serie de elemente inedite.
Se remarcă astfel, pentru prima dată, grila hexagonală a radiatorului, o evocare a liniilor modelului clasic, dar şi o serie de soluţii tehnologice noi, aşa cum sunt farurile integrale LED, pentru prima dată disponibile în acest segment, sau displayul central de înaltă rezoluţie şi cu o soluţie inovativă de iluminare.
Noul model beneficiază din plin de dezvoltarea BMW Group pentru segmentul compact, de plusul de tehnologie dar şi de sinergiile astfel create. Toate propulsoarele de pe MINI dispun de noua tehnologie BMW Group TwinPower Turbo, prezentate acum pentru prima oară la un model de serie. Acestea combină alimentarea turbo şi tehnologii de control dinamic al alimentării cu aer (aşa cum sunt VANOS şi Valvetronic pentru benzină, Twin-Scroll sau turbina cu geometrie variabilă pentru diesel), cu injecţia directă de combustibil. La lansare sunt disponibile 3 motorizări, două pe benzină şi una diesel.
Alături de un raport excelent performanţe-consum, remarcabilă este şi livrarea cuplului maxim de la turaţii foarte joase, de numai 1250 rpm pentru versiunile pe benzină.
MINI Cooper dispune de un model de 1,5 litri şi 3 cilindri care dezvoltă 100 kW/ 136 CP, MINI Cooper S este echipat cu un motor de 4 cilindri în linie de 141 kW/192 CP şi MINI Cooper D vine cu un motor diesel de 3 cilindri care dezvoltă 85 kW/116 CP.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook