Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


C&C Tuning



Adresa: Bulevardul Ion Mihalache, nr. 70-82

Sector: 1

Oras: Bucuresti

Judet: Bucuresti

Telefon: 224.29.45

Fax: 224.21.59

Email: info@tuning.ro

Pagina Web: http://www.tuning.ro





Nu exista voturi
Trimite prin Yahoo! Messenger 3442 vizualizari


4 comentarii. Posteaza un comentariu

probleme la inchidere
Scris de Anonim pe 05-04-2009 09:21

cand deblochez usile cu cheia si tin cateva secunde cheia in pozitia deschis se deschi geamurile este normal
tunning logan benzina
Scris de RemCAR_SRLyahoo.com pe 17-03-2009 17:10

Masinile fiind noi se face o singura calibrare. Se i-a o masina si se face tunning-ul pe partea de adrement, climatic, si depoluare. Inainte de aceste prestari se pune motorul pe un banc in care se poate vedea consumul, temperatura pe esapament (daca depaseste 850 C se arde in timp catalizatorul),poluarea, etc.
Cum modifi tu calibrarea daca nu stii ce temperaturi ai, de exemplu pe esapament.
Pe partea de agrement, adica cind pui piciorul pe pedala de acceleratie sa nu ai socuri prea mari, sau cind ridici piciorul sa nu ai socuri datorita inchideri clapetei de acceleratie, sau sa nu ai socuri la redarea injectiei cin vii din decelerare, etc poti sa umbli prin intermediul avansului. Dar punind un avans mai mic, cit mai aproape de PMS vei avea o masina care are un "zvic" bun. Adica vei cistiga timp. Dar modificind avansul cum am precizat mai sus in timp vei uza mai repede suporti motor.
Poti sa pui mai multi cai, dar in timp distrugi motorul.
Ce poti sa faci ca sa nu iti distrugi motorul, sa nu iti distrugi catalizatorul, etc, este sa iti modifici avansurile. Consumul nu v-a creste. Cind vei merge la RAR nu vei avea probleme cu poluare.
Modificind avansul vei avea o masina care raspunde mai repede la apasarea pedalei. Modific avansul numai la apasarea pedalei. Tot ce am scris este pentru Logan Renault pe benzina.
Eu sunt unul dinre cei care face calibrarile la DACIA.
Un motor este facut mai puternic pe bancul motor. Acolo se modifica cartografiile pentru injectie, pentru avans. Deoarece ai posibilitatea sa vezi toate temperaturile, puterea , consumul , poluarea.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
RemCAR_SRL@yahoo.com
volswagan passat 1.8. T
Scris de valy ciuca pe 17-12-2008 21:23

Vreau si eu o masca fata model nou pentru volswagan. Daca gasiti ceva luati idiu asta giuliano_giuly1998
Va multumesc!!!!!!!!
Scris de Anonim pe 15-04-2008 12:12

EQLP9

Posteaza un comentariu

Author
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

reexaminare


scris de aserty pe 08 Apr, 19:05

Ce inseamna bunul-simt la volan?


scris de aserty pe 08 Apr, 19:03

Cum să detectați și să prindeți un escroc?


scris de Vender pe 02 Apr, 11:31

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 17:55

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 12:27

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02

Bună ziua prieteni


scris de MartinKunde pe 16 Mar, 17:05

caut piese pt. Bora limousine


scris de aserty pe 12 Mar, 22:44


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum