Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterii auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
Daniel
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-12-2003 20:20
Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
marcel
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
22-12-2003 12:07
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salut!

am un Megane 1.9 DCi achizitionat nou acum 1 an, si nu am aceasta problema. Mi se pare o gluma explicatia pe care ai primit-o. Vezi ca cei care fac service sunt f ocupati si cam glumeti din acest motiv. Iti recomand SERUS in Bucuresti sau Euromotor in Brasov, le-am incercat pe amandoua si sunt f multumit. Bafta!


Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
Mihai
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-06-2004 08:51
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salut
Conduc asemenea masina de trei ani si intradevar are problema asta. Nu se poate remedia. Mai grav e ca are prost proiectat trenul spate si am rupt amortizoarele cam la 20.000 km. Acum are 100.000 si in rest zici ca e noua. Cutia iarasi e lenesa, nu accepta reprize scurte, pina in a treia cam da in nas dar apoi e bine. Daca insisti cu benzina buna si sosele pe masura (incearca Germane) prinzi cam 205-207 km/h. Bafta si km.
inceputul paginii
Soferu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-07-2004 14:15
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

salut frate
conduc un megene 1 break de 3 ani si nu am pomenit asa ceva. sint facute in turcia si ai nimerit tu un lot nashpa iti recomand sa o vinzi dupa 1 an........ incepe ca cada incet incet .......... bafta si drum bun
Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
kzoli
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
21-07-2004 07:35
Renault Megane II Hatchback 1,6 16v 115CP

Buna.

In septembrie 2003 am achizitionat un Megane II, iar dupa 6 luni i s-a ars teava de esapament ...., dupa alte doua luni telescopul spate dreapta a ajuns la 33% ...., iar acum am de schimbat pe ambele parti rulmentii "turn" deasupra telescoapelor din fata .... Oare sunt multumit de masina mea de 15000 de EURO????
inceputul paginii
scoanda
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-07-2006 19:58
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Tocmai am cumparat un 2nd hand Megane I 1,6/16v model 2001 break cu cutie automata. Am o rugaminte pentru cine dispune de ceva documentatie, sau fisa tehnica, manual service, etc, sa imi trimita si mie o copie pe adresa scoanda@gmail.com. Eventual un link de unde pot sa fac download. Multumesc anticipat
inceputul paginii
Angel
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-08-2006 20:23
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Exact aceasi masina am si eu dar am o problema cu cutia la un momendat, de obicei cand schimba viteza, se simte o smuncitura uneori destul de puternica si se aprinde pe bord luminita cu AUTO si intra in "safe mode" unde merge de parca patineaza ambreiajul
Dupa ce repornesc motorul revine la normal dar cand face iar smuncitura ...
Va rog din suflet daca are cineva vreo ideie sau orice comentariu, reply sau angelrobv@yahoo.com angelrobv@rdslink.ro
inceputul paginii
Gatsby
Administrator

Mesaje: 55

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
21-08-2006 12:03
Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Exact aceasi masina am si eu dar am o problema cu cutia la un momendat, de obicei cand schimba viteza, se simte o smuncitura uneori destul de puternica si se aprinde pe bord luminita cu AUTO si intra in "safe mode" unde merge de parca patineaza ambreiajul
Dupa ce repornesc motorul revine la normal dar cand face iar smuncitura ...
Va rog din suflet daca are cineva vreo ideie sau orice comentariu, reply sau angelrobv@yahoo.com angelrobv@rdslink.ro


Este o problema intalnita la mai toate Renault-urile. Nu cred ca exagerez cand spun asta, deoarece am condus masini din diferite generatii si toate au aceasta problema. As da ca exemplu , Renault Megane CC, o masina fabricata in 2006 cu un pret care depaseste usor 25.000 de euro. Are aceasi problema, in momnetul in care accelerezi un pic mai brutal, schimbatorul tinde sa se miste, deranjant as spune, in cutia de viteze. Propunerea AUTOspot este sa mergi cu ea la un service si sa cauti un raspuns si o rezolvare avizata.
inceputul paginii
cosmin
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
25-03-2007 16:33
Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Am 1 renault megane 19 dci 2003 si is ff multumit de el in schimb a inceput sa se tureze incet cand e motoru rece si oscileaza acu la turometru.care sa fie problema ?
inceputul paginii
vassi
Newbie

Mesaje: 21

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-03-2007 10:15
Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16

Am 1 renault megane 19 dci 2003 si is ff multumit de el in schimb a inceput sa se tureze incet cand e motoru rece si oscileaza acu la turometru.care sa fie problema ?

la motoarele DCI turatia(relanti-ul)este din injectoare.
o alta cauza poate fii electro-vana de reglaj presiunea la pompa de inalta presiune.
fiecare este cam250 de euro,pret nou!
bafta!
inceputul paginii
I_luv_carz
Junior member

Mesaje: 29

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-03-2007 17:47
Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16

Am 1 renault megane 19 dci 2003 si is ff multumit de el in schimb a inceput sa se tureze incet cand e motoru rece si oscileaza acu la turometru.care sa fie problema ?


Ai probleme la vana de relanti.
inceputul paginii
petrisor
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
06-04-2007 15:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,



Am luat un megane break anul trecut din 2000 pe benzina de la o colega de servici,masina avand 60.000 km cu probleme la simeringurile de la servodirectie [boala meganelor] am facut modificari in caseta [am facut bucsi din teflon in care am bagat simeringuri romanesti]si am mers 28.000 km,dupa care am gasit simeringuri originale noi [in italia] m-au lasat pe rand amortizoarele pe spate [la partea de sus axul amortizorului a cedat din sudura unde se prinde de suportul bucssei ,am polizat lateral pe ambele parti si le-am sudat fara sa dau amortizorul jos] cand am luat masina nu aveam probleme cu tampoanele motorului dar dupa 6 luni,adica 28.000km de forja tamponul de sub motor a devenit mai elastec decat trebuia si a inceput sa balanseze motorul si cutia, din aceasta cauza a inceput sa se rupa si mansonul elastec ce face legatura intre motor si toba.Din aceasta iarna am probleme si la vana de relanti.
inceputul paginii
trica
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-06-2007 12:24
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classi

salut...am si eu un megane din 2001 1.9 DCI si vreau sa stiu daca este bine sa-i fac un tunning la motor(sa-l aduc la 120-125 cp).am auzit ca iti oboseste motorul,asa-i??masina momentan e condusa de tatal meu...si el spune ca nu prea are stabilitate in curbe,sa fie asa..voi ce spuneti ??si la viteza de 110-120 km/h mi se aprinde becul de la bujii(injectie) in bord,de la ce sa fie,injectoare,motorina proasta de la noi ??
inceputul paginii
Alec
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-06-2007 15:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Cl

curata injectoarele asa ca sa fii sigur...asta n-are cum sa strice...
Motorul se tuneaza cu masura, ca daca adaugi mai mult de 40% putere decat avea initial, trebuie sa te ocupi si de altele (frane, etc)...
inceputul paginii
cristi
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-07-2007 00:06
Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

aceeasi problema am avut o si eu si am schimbat bieleta de la motor(deci nu cea de directie) si nu mai aceasta problema
bafta
inceputul paginii
podu bogdan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
25-01-2008 09:41
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

da asa este
inceputul paginii
Claus
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
17-02-2008 21:34
Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16

am un megane pe benzina si face la fel cind este ffff rece afara in rest este ok revine cind se incalzeste motorul
inceputul paginii
nircu andi
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-05-2008 11:56
Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

salutare, aceeasi problema am avut-o si eu, smucea si ramanea blocata intr-a 2 sau a 3, am dus-o la Serus Renault, mi-a schimbat uleiul la cutie, curatat bloc hidraulic plus schimbat o electrovalva, ea era cea cu pricina si cauza smucitura, totul m-a costat 9 milioane si mi-au facut-o intr-o zi. acum masina merge super ok.
inceputul paginii
VELIERU
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-05-2008 16:45
Re: SALUT

Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

Am cumparat si eu un megane 1 care a fost pe firma foarte bine intretinut -firma unui doctor care nu a omorat-o cu tote ca are 130000km m-a lasat insa altenatorul l-am schimbat iar cu distributia cu toate ca nu cred ca trebuie dar am sa o schimb in rest merge bine nu am deocamdata probleme -o am de 3 luni oricum raman cu ea.
inceputul paginii
NiggaToth
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-05-2008 16:10
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare`!
Posed un Renault Megane Classic 1.6 16v din 2002 si am o problema! Ramane aprins la bord in stanga un beculet galben! as dori sa stiu ce indica. Inca ceva in legatura cu schimbatorul de viteze am schimbat bieleta si tot aceeas problema se balanseaza ce ar mai putea fi?

Editat de NiggaToth pe 24-05-2008 16:11
inceputul paginii

Pagina: 1 din 2Du-te la pagina: 1 2 >>

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Inchirieri auto Bucuresti Otopeni


scris de paraschivrazvan25 pe 02 Dec, 15:28

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 26 Nov, 14:27

Rent a car Bucuresti www.rent-a-car-otopeni.ro


scris de paraschivrazvan25 pe 06 Sep, 13:54

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 04 Feb, 12:12

Ford Focus Mk2 parts


scris de AaliyahRobertson pe 01 Feb, 08:22

Cele mai bune servicii de piese auto


scris de ElizaGracie pe 21 Dec, 04:31

Servicii de inchirieri auto Bucuresti


scris de paraschivrazvan25 pe 21 Nov, 18:22

Anvelope auto


scris de ciprian24 pe 11 Sep, 11:47

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(): Failed opening 'deinit.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear') in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344