Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

scoala de soferi
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
DolanaC
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
23-02-2008 00:07
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi

Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751

Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti

Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:

inceputul paginii
razvalex@gma
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
10-04-2008 21:32
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi

Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751

Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti

Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:

bara fata - 400 RON
inceputul paginii
remcar_srl
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
22-03-2009 22:08
tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V

Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com
inceputul paginii
dianaadela94
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-04-2009 21:41
Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V

i
Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com
inceputul paginii
dianaadela94
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-04-2009 21:47
Re: Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V

i
salutare am logan 1.4 mpi si as vrea putere mai mare de la motor daca se poate si cat mar costa . multumesc si astept raspuns
inceputul paginii
ROAMNIA
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
09-05-2009 17:52
Re: Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V

MMMMM...DA NA-M CE ZICE SA SUGETI p*** SI GATA CE SA FAC DAMI SI MIE p*** DACIE LOGAN DA SA FIE TUNING CA DE NU SA VEZI TU CE REPEDE ITI RUP IO CUOAIELE SI GATUL CA LA GAINA MA p*** ASCULTA SUNT IN ITALIA AM BANI CATI VREI DACA ESTI PROST SI IMI LASI LOGANUL TUNING LA 1000 ERUO ATUNCI MAI VRBIM NUI ASA CE NAIBA HAI NU FI RAU CA DACA ESTI RAU O IEI IN GURA GLUMEAM FAMI SOND DE 60% OK MS ITI DAU 6000EURO FAL SI REPEDE MAA SI SA NU UITI DE LOGAN...PAPA
inceputul paginii
papycaa
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
18-05-2009 12:05
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi

Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751

Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti

Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:

inceputul paginii
heloo
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
09-06-2009 22:55
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi

Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751Parbriz2 jante tablaAripa spate dreapta1 usa fata dreapta1 usa spate dreaptaPuntea spate2 TelescoapePrag dreaptaBuson + TeavaPunte spateBara fata + Bara spateStalp fata dreaptaGeam fata dreaptaAparatorile de plastic.. de sub roti Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:
inceputul paginii
illemarinutz
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
15-06-2009 21:06
Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V

Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   INTREBAREA ZILEI
Esti tare la masini? Demonstreaz-o!
Raspunde corect si ia-ne punctele!


Care este cel mai vechi model din actuala gama Subaru?


Impreza
Forester
Legacy
Tribeca
Pleo


   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Chirie


scris de anapopa pe 03 May, 17:32

Buy Registered Passport,(skylinedocss@gmail.com)


scris de nkum pe 28 Mar, 18:10

Buy Registered Passport,(skylinedocss@gmail.com)


scris de nkum pe 28 Mar, 18:09

Cumparati pașaport , permi(skylinedocss@gmail.com


scris de nkum pe 28 Mar, 18:06

Buy Registered Passport,(skylinedocss@gmail.com)


scris de nkum pe 28 Mar, 18:06

Köp pass, körkort, id-kor(skylinedocss@gmail.co


scris de nkum pe 28 Mar, 18:05

Köp pass, körkort, id(skylinedocss@gmail.com)


scris de nkum pe 28 Mar, 18:04

Buy Passport, Drivers(skylinedocss@gmail.com)


scris de nkum pe 28 Mar, 18:04


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(): Failed opening 'deinit.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear') in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344