Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Volkswagen Passat CC - atrage toate privirile


Scris de green pe 23-07-2008

testPrezentat pentru prima data la Salonul Auto de la Detroit, la inceputul lui 2008, noul model Passat CC nu este „noul Passat“, sau al saselea descendent al generatiei lansate in 1973, ci doar versiunea CC - Confort Coupe. Noul model Volkswagen s-a remarcat inca de la inceput prin caracterul contradictoriu: se doreste a fi un coupe dar are 4 usi, are un aspect dinamic dar imbina sportivitatea cu confortul interior si linia eleganta, duce cu gandul la Mercedes CLS dar pretul accesibil il face concurent mai degraba pentru Audi A4 sau BMW seria 3, fiind incadrat in segmentul mediu superior cu dotari premium.


Prezentare generala

Passat CC nu este o masina pe care sa o treci cu vederea. Este o aparitie care starneste curiozitatea si atrage atentia. De cand l-am vazut in campaniile si materialele promotionale sau chiar „pe viu“ in showroom ne-am dorit sa punem mana pe el si sa-l scoatem la o plimbare pe soselele patriei. Zis si facut, la inceputul lunii iulie, Porsche Bucuresti Vest 1 ne-a oferit spre test o versiune echipata full si dotata cu noul propulsor 2.0 TSI ce dezvolta 200 CP.

Neagra, luxoasa, desenata in spiritul marcii, dar delimitandu-se clar de modelele din clasa sa, Passat-ul CC m-a captivat prin silueta alcatuita din linii fluide, prin armonia formelor imbinate intr-o limuzina cu aer sportiv care a reusit sa intoarca privirile pe oriunde am trecut in perioada testului.


Exterior

test2La exterior, un neavizat ar putea considera ca Passat CC reprezinta un facelift al celebrului model ajuns la a cincea generatie, dar pe masura ce te apropii de el, este evident un alt concept, care ataca un alt public. Strict cifric, CC a castigat 31 mm in lungime, 36 mm in latime si a pierdut 50 mm in inaltime, recalculari care potenteaza aspectul longilin al masinii. Notiunea de coupe in 4 usi este evidentiata prin linia superioara a habitaclului, care „curge“ peste luneta pana la limita portbagajului, alaturi de raportul plin-gol si lipsa ramelor geamurilor usilor laterale, care amintesc de CLS. In rest insa, totul este 100% Volkswagen - unul dintre cele mai reusite construite vreodata.

Grila fata cromata si elementele cromate ale portierelor, precum si blocurile optice si spoilerele elansate surprind cum nu se poate mai bine spiritul imprimat de designerii CC-ului. Acestora li se adauga un set de frumoase jante din aliaj cu spite subtiri pe talon 235/45 R17.


Interior

Interiorul este cel putin la nivelul exteriorului, fapt confirmat de curiosii care se opreau lipiti de geamuri sa admire in detaliu masina facandu-si palma streasina pentru a vedea minunea cu ochii lor. La prima vedere impresioneaza tapiteria de piele neagra cu insertii bej, elementele cromate si ceasurile cu iz conservator folosite in locul celor semisportive utilizate in gama Volkswagen, interioarele usilor restilizate functional, volanul sport redesenat in trei spite. Apoi incepi sa descoperi dotarile superioare standard, printre care tastatura pentru telefonul mobil via bluetooth, unitatea media RNS 510 cu ecran tactil (CD/MP3/AVI player/Navigatie HDD 30GB/interfata
USB) si sistemul de sunet Dynaudio - toate potentand feeling-ul imprimat soferului si pasagerului din fata.

test3Locurile din spate sunt conditionate de pretentiile de coupe, prin contrast cu exteriorul ce da impresia de spatiu, de limuzina care vrea sa iasa din clasa ei. Passat CC are doar 4 locuri, iar pasagerii ma inalti ai locurilor din spate pot simti pe propria piele (a se citi „cap“) linia curbata a
caroseriei. De asemenea, pe langa absenta locului din mijloc al banchetei din spate - care este inlocuit de un spatiu pentru pahare / cotiera – un minus evident este dat de putinele locuri de depozitare. In fata pot fi folosite in acest sens incinta din cotiera, buzunarele usilor si torpedoul modest, iar in spate doar micul spatiu dintre cele doua scaune.




Performante si dotari

Desi versiunea testata a fost dotata cu o cutie de viteze automata in 6 trepte, am apreciat atat treapta S - sport – in care schimbarea vitezelor se face la turatii ridicate, precum si avantajul sistemului tiptronic ce permite implicarea soferului in schimbarea vitezelor.

Motorul 2,0 TSI s-a comportat extraordinar in propulsarea bolidului de aproape 1,5 tone atat in conditii de trafic urban - unde acceleratia 0-100 km/h de sub 8 secunde „ne-a scos“ din orice situatie, cat si in conditii de autostrada, unde, desi nu am depasit viteza legala, „banuim“ ca am fi putut atinge o viteza maxima de 230 km/h. In aceste conditii, nu surprinde valoarea medie a consumului pe care am inregistrat-o in cadrul testului, de cca. 11 litri la 100 km.

O functie interesanta sI foarte utila pe drumurile din Romania este DCC, adica adaptive chassis control, un sistem de inaltare a sasiului pentru un stil confortabil de condus, sau un motiv in plus pentru a profita de caii putere atunci cand suspensiile McPherson fata si cele multilink spate coboara la comanda ta.

Functiile electronice sunt insa cele care dau masura farmecului acestui model, incepand cu clasicul Adaptive Cruise Control si continuand cu ineditele Distance Control, Park Assist si Lane Assist, masina devine atat de desteapta si intuitiva incat incepi sa te simti in plus. Pierdem un moment gandindu-ne ca in acest ritm masinile vor putea fi con- duse si de cimpanzei, dar ne decidem sa profitam de avantajele oferite de Evolutie si sa experimentam pe pielea noastra fiecare minune tehnica pusa la dispozitie de Volkswagen doar-doar i-om gasi vreo hiba.

Controlul distantei fata de autovehiculul din fata si Lane Assist-ul reusesc, prin intermediul camerelor video amplasate frontal si in josul carcaselor oglinzilor laterale, sa aprecieze distantele fata de celelalte vehicule respectiv fata de marcajele continuu si discontinuu de pe sosea, si sa trimita informatiile la sistemul de franaresi directie pentru a corecta traiectoria cand soferul este neatent.

Daca pe sosea aceste functii pot fi utile, in oras trebuie sa uitam de ele. Mai mult, nici macar functia Park Assist care este, dupa cum ii spune sI numele, un asistent de parcare, nu am gasit-o destul de practica, fiind foarte incapatanata in a nu identifica locuri de parcare si, dealtfel, destul de anevoios de folosit. In teorie insa - daca Passat-ul reuseste sa gaseasca locul de parcare - masina ar trebui oprita in dreptul acestuia, apoi dupa ce isi calculeaza reperele si manevrele, trebuie doar lasata in marsarier si ea isi face treaba, in timp ce tu poti supraveghea intregul proce
pe display - prin intermediul camerei amplasate ingenios in emblema de pe portbagaj ce iese la iveala cand levierul este in pozitia „R“.

Credeti ca nu va mai poate surprinde nimic la Passat CC? Am lasat special la final intrebarea cea mai intriganta: Cat costa aceasta masina? Ei bine, varianta de baza pentru motorizareatestata are pretul de pornire de 26.893 fara TVA! Desi unii vor spune ca este un pret cam mare pentru o „masina a poporului“, totusi, judecand din prisma dotarilor si performantelor oferite – comparabile chiar cu cele ale lui Mercedes CLS, care costa insa de doua ori mai mult - CC-ul se poate instala confortabil in pozitia de principala tinta a cumparatorilor din segmentul mediu superior cu dotari premium.

Aviz concurentei: Audi, BMW, coupe-urile voastre cu 4 usi unde sunt?


Fisa tehnica

Volkswagen Passat CC
Motorizare: 2.0 TSI
Cilindree: 1.984 cm3
Carburant: Benzina
Putere max: 200/5.100-6.000 (CP/rpm)
Cuplu max: 280/1.700-5.000 (Nm/rpm)
Cutie de viteze: tiptronic 6 trepte
Dimensiuni Lxlxh: 4.799 / 1.855 / 1.417 mm
Masa proprie: 1.454 kg
Ampatament: 2.711 mm
Volum portbagaj: 532 litri
Viteza maxima: 232 km/h
Acceleratie 0-100: 7,8 s
Consum: 8,5 l/100km
Emisie CO2: 199 g/km
Pret model de baza: 26.893 Euro+TVA


Viziteaza galeria pentru mai multe fotografii facute de echipa AUTO SPOT

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




7 comentarii. Posteaza un comentariu

Cc
Scris de Ciocaltean pe 13-06-2011 13:13

Pentru bou' ce a scris primele 2 comentarii,frate,eu am impresia ca nu traim toti sub acelasi orizont,mie imi pare rau ca nu ati fost avortati la nastere,specimenele ca tine,a vazut si el saracu'2-3 poze pe net si vine sa ne spuna noua de CC,bai cacat cu ochi,pleaca ma si plimba-te cu bicicleta sau ia si viseaza in alta parte..
estrella3188@yahoo.com
Scris de Anonim pe 21-08-2010 21:40

daca va intereseaza sa cumparati am eu unu passat cc de vanzare la 25500 din 2010 luna iunie 4000km parcursi e ok masina dar din probleme personale trebuie sa o vand
viata e grea
Scris de Anonim pe 26-10-2009 18:41

eu unu nu am masinutza asta dar mi-o doresc din tot sufletul..am un a6 2005..dar prefer wv cc..e foarte aerodinamica forma usor de intretinut si merita fiecare banut,asa cum au zis si cei de sus..bafta baieti si aveti grija cu viteza eu unu am fost victima de 2ori si nu mai vreau---edu valcea
Jmeker rau Titlu'
Scris de Anonim pe 12-05-2009 22:29

Apropo:nu exista SLK cdi-diesel adica, poate doar pe viitor.
Ce masina ai avut inainte?Logan?De ti se pare ca zboara si ca faci tu toate masinile.
Ma rog, baiatu' lu' taticu intotdeauna va avea un bolid de F1''jmeker'' , care bineinteles prinde viteze nemaintalnite.
sfat pt anonim
Scris de kermit pe 01-03-2009 07:04

esti foarte cool omule
si ai si ceva cunostinte de aerodinamica, dupa cum rezulta din comentariul tau
parerea mea
mai ia cate o carte din cand in cand la citit ca trece viata pe langa tine cu 25o km/h, si tu ramai asa nepregatit
pentru cunostinta ta
cuvantul prost isi are etimologia in limba slava
iar in aceasta limba are semnificatia de nepregatit
in rest masinuta e ok
mai avem de invatat cum se conduce in afara circuitelor de curse
nu-i asa?
e o intrebare retorica
nu e necesar sa raspunzi
in rest...
o primavara frumoasa...
Scris de Anonim pe 09-11-2008 02:50

TOT EU... V6 3.6 FSI 300 CP .......... LA LINIUTA NIMIK NU MI_A STAT IN FATA ..... MERCEDES BENZ S500 = FACUT
BMW 735i = FACUT si multe altele ... cu un SLK nici nu am stat de vorba macar ... era SLK 3.2 CDI daca nu ma insel cam asa am impresia ca scria pe el .... am trecut putin mai tare pe langa el si el mergea piano (noaptea la ora 02:00) ca sa se ia la liniuta cu vreunu ... si s-a suparat omu si dai talpa ... il priveam in oglinda cum se apropie de ziceai ca e fulger .. sincer imi era putin teama .... l-am asteptat sa ajunga in dreptul meu chiar a trecut de mine putin si am schimbat imediat a 2-a si i-am dat fum ..... am trecut pe langa el ca si cand el ar fi stat si eu as fi trecut cu 100 la ora :) E SUPER TARE PASSAT CC MERITA FIECARE LEU .....
E SUPER TARE MASINA !
Scris de Anonim pe 09-11-2008 02:35

CHIAR IO CONDUC UN EXEMPLAR V6 3.6 FSI 300 CP .... AM AJUNS LA 265 KM/H DUPA CE I_AM DAT JMENUIT LIMITATOIRUL INTR_UN SERVICE JMECHER.... SI MAI MERGEA DAR ZBURAM DE PE ASFALT CACI DUPA CUM UNII STIU DEJA UN AVION ARE NEVOIE DE APROX 250 KM/H SA SE RIDICE DE LA SOL .... DACA PRINDEAM O DENIVELARE MICA SI APUCA CURENTUL DE AER SA INTRE SUB EA SE RIDICA DE LA SOL SI NU MAI PUTEAM SCRIE ACEST MESAJ CA ERAM IN PAMANT >>> NU VA SFATUIESC SA INCERCATI >>> ORICUM E BESTIALA MASINA TOT CE VREI DE LA O LIMUZINA SPORT ....

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum