Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Toyota Prius Plug-in: mai ECO nu se poate


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 07-04-2013

PrimaCu totii traim int-o lume din ce in ce mai poluata. Fie ca vorbim despre fabrici din diferite industrii, fie ca ne referim la automobilele care circula libere pe drumurile publice, absolut toate polueaza. Unele mai mult decat altele. Nu stiu voi cum ganditi si cum va simtiti, dar eu personal urasc faptul ca respir zilnic un aer din ce in ce mai poluat, la care este adaugat ca o cireasa pe tort, praful care ne inconjoara.

Fara a mai pierde vremea cu alte amanunte si pareri, avem placerea sa va prezentam unul dintre cele mai economice autoturisme pe care le-am condus, cat si unul dintre cele mai non-poluante. Doamnelor, domnisoarelor si domnilor, in randurile ce urmeaza, Toyota Prius Plug-in.


Exterior



ExteriorToyota se mandreste cu introducerea pe piata auto, a primului autoturism cu propulsie hibrida, acest lucru intamplandu-se in urma cu mai bine de 15 ani. Astazi Toyota Prius a ajuns la a 3-a generatie si a devenit una dintre cele mai emblematice si apreciate modele hibride.

Cei de la Toyota s-au gandit sa dezvolte si mai mult aceasta inovatie, sa creeze ceva si mai putin poluant, astfel a luat nastere noul Plug-in. Daca am trai intr-o capitala civilizata si am putea beneficia de avantajul prizelor special create pentru acest gen de masini, Plug-in ar putea functiona numai pe curent electric.

Exterior-2Ca sa lamurim subiectul, in Bucuresti exista DOAR doua locuri unde poti gasi prize speciale de incarcare.

Fata de modelul precedent, farurile au suportat o usoara restilizare, usor agresiva, detaliu care ofera noului model un aer proaspat. Liniile au fost pastrate in mare parte aceleasi, designul exterior fiind placut si pastrand acelasi coeficient de aerodinamicitate cu care Toyota ne-a obisnuit.

Ne-au placut ledurile de zi, pentru partea frontala, cat si spoilerul fata, ambele contribuind la aspectul inconfundabil al lui Prius.

Spatele pastreaza aceleasi linii caracteristice, stopurile fiind si ele cu tehnologie LED.


Interior



InteriorPartea de interior, la fel ca si exteriorul, beneficieaza de liniile deja celebre ale modelului. Gasim aceeasi calitate japoneza, cu aspect futurist, elemente care inspira fiabilitate si usurinta in obisnuirea cu ele.

Element definitoriu pentru Prius, este bordul digital, mutat in partea dreapta, aproape la jumatatea distantei dintre montantii A.

Pe volanul oval gasim comenzile pentru sistemul audio, cat si pentru schimbarea temperaturii interioare, detaliu care usureaza viata soferului.

Scaunele si bancheta au fost imbracate intr-o combinatie textil-piele, placuta la atingere si comode pe parcursul calatoriei. Pozitia soferului ni s-a parut un pic inalta, dar acest aspect este vazut prin prisma unei persoane care masoara 1,93 m.

Locurile din spate sunt spatioase, iar portbagajul masoara un volum de 443 de litri, suficient pentru bagajele unei familii.

Viata la volan ne-a fost usurata de catre sistemul audio JBL GreenEdge, cat si de sistemul de navigatie cu touchscreen.

Performante



PerformantePlug-in beneficieaza de un motor pe benzina, 1800 cmc, 99 cp si un cuplu motor de 142 Nm. Pe langa acesta, exista motorul electric, care adauga 38 cp si un cuplu motor de 207Nm.

Motorul este ajutat de o cutie de viteze automata, cu variatie continua E-CVT.

Fata de un Prius nomal, Plug-in are avantajul unui cablu care poate fi conectat la o priza de 230V. Astfel bateriile pot fi incarcate si inculpatul poate fi folosit exclusiv pe curent electric.

Performante-2Un mare avantaj de care benefieaza Plug-in, este acela ca poate fi incarcat de la orice fel de priza cu 230V, cu mentiunea ca nici un fel de prelungitor nu poate fi folosit. In autonomie full electric, Toyota Plug-in poate parcurge 25 de km.

Prius Plug-in este asa cum ne-am asteptat, o masina foarte silentioasa, bine antifonata chiar si atunci cand motorul pe benzina este accelerat.

Directia este placuta, departe de a fi sportiva, dar care trimite un feedback bun soferului, atat prin felul cum executa comenzile cat si prin usurinta cu care se misca.

Performante-3Fata de un Prius normal, pe bordul lui Plug-in, gasim doua butoane, EV City si EV. Acestea ne ajuta sa rulam in modul electric. EV City este cel mai economicos, acesta oprind automat chiar si climatizarea, pentru a reduce la maxim consumul.

Cu o greutate apropiata de 1,5 t, Toyota Prius Plug-in accelereaza pana la o suta de km/h in 11,4 secunde.

Consumul inregistrat in test a fost de cuprins intre 4,8-5,8 l . Rularea a fost in mare parte in mediul urban, intr-o aglomeratie deja celebra.

Pret



PretToyota Prius Plug-in este un autovehicul complet. O masina dedicata in special rularii in oras, gandita sa satisfaca cerintele unei familii, dar mai ales gandita sa ajute la o poluare cat mai scazuta a mediului inconjurator.

Beneficiind de o tehnologie de ultima ora, Plug-in se poate comanda la noi in tara, intr-o singura varianta de echipare, in valoare de 43.900 euro cu TVA. Este un pret mare pentru majoritatea clientilor, dar mai mult decat atat este o masina gandita sa ne faca viata mai sanatoasa si mai frumoasa, iar acest aspect poate schimba mentalitatea unora dintre noi.

Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro


AutoSpot apreciaza:

+ Consumul redus
+ Sistemul Audio
+ Antifonare foarte buna
+ Aspecul unic

AutoSpot nu apreciaza:

- Lipsa senzorilor de parcare
- Pret


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




2 comentarii. Posteaza un comentariu

Ich glaube an unsere
Scris de Sparky pe 09-05-2016 04:48

Ich glaube an unsere Dame , aber ich glaube auch bei Männern ,und mit ihrer  Wer lebt auf einer täglichen Basis.Wie kommt man zu &n;pLbseben in Frieden und  Ruhe mit ihren Kollegen ?Ich leide an dieses Ãœbel 
Penso che un errore
Scris de Ebony pe 07-05-2016 15:33

Penso che un errore del genere lo facciano anche molti itanaili.Vi ricordare all'epoca dei primi scanner, quando molta gente scannava i suoi (poveri) documenti?

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Ajuutooor!!! Nu merge alarma!


scris de aserty pe 25 Apr, 12:05

Chevrolet ce nu mai pornește


scris de aserty pe 25 Apr, 12:02

reexaminare


scris de aserty pe 08 Apr, 19:05

Ce inseamna bunul-simt la volan?


scris de aserty pe 08 Apr, 19:03

Cum să detectați și să prindeți un escroc?


scris de Vender pe 02 Apr, 11:31

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 17:55

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 12:27

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum