Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Renault Clio 1.2 TCe EDC – Combinatia ideala


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 16-07-2014

1Si nu, nu o sa vorbim despre “combinatii” sau alte giumbuslucuri, am sa las acest subiect unor bloguri de specialitate. Astazi vreau sa povestesc despre experienta traita in cele cateva zile in care am avut la dispozitie, unul dintre modelele preferate ale producatorului francez.

Suntem in plin anotimp estival si chiar daca vremea se comporta ca un copil rasfatat, plin de ifose si mofturi, am decis sa ma bucur de avantajele acestei perioade. Ma refer la libertatea pe care o ai dupa ce majoritatea bucuresteniilor “au rupt usa” si au plecat fiecare pe unde a vazut cu ochii. Automat, orasul este mult mai potrivit pentru a realiza un test auto.

In randurile ce urmeaza am sa va povestesc cum s-a comportat Renault Clio intr-o aventura urbana, in adevaratul sens al cuvantului.

2Designul lui Clio este deja bine cunoscut, modelul fiind lansat in urma cu aproape doi ani, dar chiar si asa succesul este garantat in directia publicului tanar si nu numai. Liniile proaspete si fluide ii confera un aer modern, usor de digerat si foarte placut atunci cand este reperat in trafic.

Aspectul francezului nu lasa loc pentru multe interpretari, fie-ti plac formele sale, fie te reprofilezi si-ti indrepti privirea spre o nemtoaica sau de ce nu, spre ceva mai cu “semnul oval”.

Daca ne oprim atentia asupra interiorului, Clio se prezinta la fel de bine. Suntem intampinati de o serie de plastice placute la atingere, poate nu cele mai bune din clasa, dar placute si rezistente. Pozitia soferului, cat si spatiul de care pasagerii se pot bucura sunt bune. Clio poate transporta 5 adulti cu inaltimi medii, in conditii placute. Singurul minus pe care l-as aminti este unghiul spatarului banghetei spate. Pozitionarea acestuia este un pic prea ridicata, iar daca pasagerii au inaltimii peste medie(vezi subsemnatul) la drumuri lungi, poate deveni incomod.

3Francezii au mizat pe elementele glossy. Aproape toate elementele interioare “iti sar in ochi” si iti atrag atentia asupra detaliilor. Renaul Clio nu se doreste un model discret. Renaul Clio este un model modern, bine incadrat in clasa mica, care-si cunoaste avantajele in fata concurentei.

Pozitia la volan este buna, soferul reusind sa se aseze comod indiferent de inaltimea sa. Beneficiind de suprafete vitrate destul de mari, vizibilitatea este buna, iar unghiurile moarte sunt reduse.

Cele mai interesante aspecte al testului de astazi sunt acelea referitoare la transmisia si motorul, exemplarului din test. Am avut la dispozitie, varianta pe benzina, 1.2 litri, 120 cp si transmisie EDC. In traducere libera, cel mai puternic Clio, exceptand varianta RS.

4Renault Clio 1.2 TCe alaturi de cutia automata, este cel mai puternic exemplar din gama. Fie ca ne referim la Ford Fiesta Ecoboost, testat saptamanile trecute, fie ca discutam despre Volkswagen Polo 1.2 TSi, nici unu nu reuseste sa surclasese modelul francez.

Pe drumurile din oras, Clio se simte perfect, vitezele se schimba imperceptibil, iar atunci cand o sa fiti in trafic intens o sa va felicitati in gand, pentru alegerea facuta. Cele 6 trepte sunt bine gandite pentru a imbina un consum optim cu placerea condusului, atat intr-un mod confortabil cat si cu tente usor sportive.

Daca pedala de acceleratie este apasata brusc pana la capat, cutia EDC se va supune, va retrograda si va va oferi toata puterea celor 120 de caluti.

Alaturi de o directie putin artificiala, dar placuta, cutia celor de la Renault pare sa fie alegerea cea mai justa, atunci cand cautati confort si economie. Dealtfel, aceasta motorizare nu poate fi comandata, decat cu acest gen de cutie.

5Intr-un Bucuresti aproape gol, consumul mediu mi-a indicat 7,2 l, iar atunci cand am apucat sa vad cum se comporta inculpatul in afara zonei urbane, rezultatul a fost 6,9l.

Renault Clio 1.2 TCe costa 16.600 euro cu TVA si este o serioasa amenintare pentru rivali, iar in configuratia de astazi poate fii exact ceea ce cautati.


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum