Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Peugeot 3008 HYbrid4 - The chosen one


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 02-06-2013

PrimaCu totii stim ca francezii sunt un popor aparte, un popor unic prin traditii, excentricitati, cat si prin abordarea oricarui domeniu.

Implicit, atunci cand se ajunge la subiectul auto, francezul vrea sa fie cu mot, vrea sa iasa in evidenta si sa-i fie recunoscute meritele.

Nu mare ne-a fost surpriza cand am vazut noul model al celor de la Peugeot, un exemplar pe care inca nu reusim sa-l incadram in totalitate intr-o clasa, dar care a reusit sa ne intrige.

In randurile ce urmeaza incercam sa vedem daca ceea ce stiam despre francezi se confirma, iar noul 3008 Hybrid4 este cu adevarat o inovatie in domeniul auto sau de ce nu, o reteta de success


Exterior



ExteriorPrimul cuvant care mi-a venit in minte atunci cand l-am vazut, a fost “robust”. Iti aduci aminte de un model 308 care parca a luat un pumn de steroizi si acum este mai mare, mai inalt si mai lung.


Reteta de succes folosita la fratele mai firav, a fost pastrata, iar liniile caroseriei sunt asemanatoare.

Privit in ansamblu, noul model inspira eleganta, complicata am spune, dar care atrage privitorul si-l face curios.


Exterior-2Farurile iti fac cu ochiul prin intermediul ledurilor placut integrate si chiar daca sunt elemente folosite de majoritatea producatorilor, trebuie sa recunoastem ca arata foarte bine.


Daca ne uitam mai atenti la partea posterioara, observam in stanga, langa stopuri, inscriptia HYbrid4, aceasta facandu-si simtita prezenta si sub oglinzile laterale.

Noul hybrid diesel a dorit sa se faca cunoscut intr-un mod discret, producatorul francez lasand doar cateva elemente de-a lungul caroseriei care tradeaza ceea ce gasim sub capota.


Interior



Deschidem usa si primul element care ne sare in campul vizual este pragul. Acesta poarta inscriptia HYbrid4, amintindu-ne inca o data ca ne aflam in preajma unui 3008 special. In habitaclu elementele componente sunt identice cu cele regasite pe modelul de serie, cel fara propulsie hybrida si fara sistem 4x4.

InteriorSpatiul este mare, imens as putea spune, fiind locul ideal de calatorie pentru o familie numeroasa alaturi de al lor catel. Acest detaliu este sustinut de trapa panoramica, care ofera senzatia unei incinte cu adevarat imense.

Pozitia la volan este placuta, usor inalta, astfel soferul putand observa in permanenta colturile frontale. Ca un minus as aminti, sezutul, care mi s-a parut prea scurt, usor deranjant la parcurgerea unor drumuri mai lungi.

Interior-2Avem la dispozitie o plansa de bord high-tech, plina de butoane, unele mai folositoare ca altele, carora li se alatura un head-up display. Este nevoie de ceva timp pentru acomodare, soferul simtind ca are deaface cu prea multe butoane intr-un spatiu relativ restrans.
Volanul este mare, gros, asa cum ii sade bine unei masini de familie, unui autoturism care se vrea practic si nu sportiv.



Interior-3Plasticul regasit la interior este placut la atingere, inspira durabilitate si calitate. Vechiul turometru a fost inlocuit cu un indicator de putere, astfel soferul stiind in permanenta cand masina ruleaza pe modul eco sau consuma motorina.

Sistemul de navigatie, poate permuta si afiseaza starea bateriilor, modul in care ruleaza autoturismul cat si comenzile pentru sistemul audio.



Performante



PerformantePrimul Hybrid diesel al celor de la Peugeot este miscat de un motor pe motorina de 2 l si 163 cp, la care s-a adaugat unul hybrid ce furnizeaza 37 cp.

Partea interesanta vine desigur de la motorul electric, care pune la dispozitia soferului un cuplu de 200 Nm. Impreuna cu cel diesel, 3008 HYbrid4 ofera un imens cuplu motor de 500 Nm.

Performante-2
Cele doua motoare sunt acompaniate de o cutie robotizata, nu automata, cu 6 rapoarte. Schimbarea treptelor are loc incet, cateodata prea incet, cu anumite sacadari, dar acest aspect suntem convinsi ca nu va deranja un parinte ce-si duce la scoala copii sau parcurge un lung drum spre mare.



Performante-3Cu o greutate de 1635 kg, hybridul celor de la Peugeot atinge 100 km/h in 9,2 secunde. Sunt cifre decente pentru un autoturism de familie cu o greutate considerabila.

Ajungand la consum, in mediul urban, am obtinut 6.9 l, iar atunci cand inculpatul a fost scos la drum intins, 5.6 l au fost cifrele indicate.

Tinuta de drum este buna, nimic iesit din comun, dar placuta pentru un exemplar de talia lui 3008 HYbrid4.

Motorul hybrid este oferit pe axa spate, iar impreuna cu sistemul 4x4 ofera confortul unei rularii pe orice fel de suprafata.

Pret



PretCine doreste sa achizitioneze un 3008 HYbrid4, trebuie sa se astepte la tehnologie de ultima ora, dar si la preturi pe masura. Modelul testat costa 39.365 euro cu TVA.

Peugeot 3008 HYbrid4 este un deschizator de drumuri pentru producatorul francez , este un exemplar competitiv, dar care va trebui sa-si dovedeasca calitatile si avantajele intr-o clasa unde cumparatorii sunt atat de pretentiosi.

Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro


AutoSpot apreciaza:

+ Spatiu interior
+ Tehnologia de ultima ora
+ Trapa

AutoSpot nu apreciaza:

- Antifonarea interioara
- Pret piperat


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum