Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Lungimea conteaza? Volkswagen Golf Variant


Scris de green pe 14-11-2007

test1De ce break? Pentru ca invariabil vin sarbatorile, concediile, iesirile la munte in familie, vacantele la ski in Austria cu prietenii sau la tara cu bunicii, dupa caz. De ce Golf Variant? Pentru ca avem nevoie de spatiu, comoditate, fiabilitate si consum echilibrat, bineinteles, toate laolalta.

Pe fundal de clinchet de clopotei intra in scena cel mai lung Golf din toate timpurile: Volkswagen Golf Variant (4,56 m)! Model fabricat incepand din anul 1993, vandut deja in peste 1,2 milioane de exemplare si aflat acum la a treia generatie, Golf Variant este caracterizat prin proportiile bine echilibrate ale interiorului si exteriorului, printr-un spatiu de incarcare generos (505 l, respectiv 1495 l cu bancheta spate rabatata), completate cum nu se putea mai bine de propulsorul de ultima generatie 1,4 TSI (140 CP).

Design si ergonomie
Nu sunt o persoana cu idei preconcepute, dar in ce priveste break-urile intotdeauna am fost sub puternica impresie a primei mele masini conduse (un break din anii ‘80, cu un motor de 2l, consum de 14-15 l si care nu dezvolta mai mult de 80-90 CP). Efectiv, as fi preferat sa „ma dau“ intr-un dulap, pe o partie inghetata, decat sa plec cu masina aia din Bucuresti in vacanta de iarna. Majoritatea break-urilor sufera de aceasta problema, a faptului ca sunt greoaie si greu de manevrat. Ei bine, Golf Variant a reprezentat pentru mine o MARE surpriza: aceea de a oferi la volan aceeasi senzatie avuta intr-un Golf normal. Atat ergonomia interioara (scaune reglabile pe toate directiile, comenzi dispuse perfect la indemana, spatii de depozitare excelente), stabilitatea la drum cat si placerea de a conduce se pastreaza neschimbate, la aceasta contribuind cu siguranta si motorul revolutionar de 140 CP.

test2Motorizare si performante
Nu am zabovit foarte mult pe forme si design deoarece senzatia pe care o ai atat la perceptia exterioara cat si in interior este aceea de Golf clasic. Ceea ce insa merita toata atentia este propulsorul acestui autovehicul: revolutionarul motor de 1,4 litri TSI, in versiunea de 140 CP. Aceasta putere deosebita este obtinuta prin supraalimentarea motorului cu un compresor si o turbina. Primul actioneaza la turatii mici, iar turbina intra in actiune la regimuri mai inalte. Rezultatul? Incredibil. Compresorul si turbina conlucreaza fin si silentios, iar soferul percepe doar la turatii mari un sunet specific al motorului. Cutia de viteze in 6 trepte este bine etajata, cu reprize rapide, permitand o valoare a acceleratiei 0-100 km/h de 9,5 secunde si o viteza maxima de 205 Km/h, ambele excelente avand in vedere capacitatea redusa a motorului.

Singurele aparente minusuri ale modelului testat ar putea fi consumul relativ mare (aproape 11l/100km inregistrat in oras) si pretul destul de piperat (16.366 euro fara TVA) ambele fiind insa explicabile prin tehnologiile inovatoare folosite, care fac ca raportul pret/performante sa devina unul echitabil.

AUTOSPOT apreciaza:
+ Motor revolutionar
+ Ergonomie si spatiu interior deosebite
+ Tinuta de drum excelenta

AUTOSPOT nu apreciaza:
- Designul exterior al spatelui
- Consumul relativ mare


Fisa tehnica
Motorizare: 1.4 TSI
Cilindree: 1360cm3
Carburant: benzina
Putere max: 140/5600 (CP/rpm)
Cuplu max: 220/1500-4000 (Nm/rpm)
Cutie de viteze: manuala 6 trepte
Volum portbagaj: 505-1.495 litri
Dimensiuni Lxlxh:
4.556 / 1.781 / 1.504 mm
Acceleratie 0-100km/h: 9,5 s
Viteza maxima: 205 km/h
Consum: 9,5 / 5,7 / 7,1 l/100km
Pret: 16.366 Euro+TVA

Test realizat cu sprijinul
Porsche Bucuresti Vest 1
Sos. de Centura nr. 41, Chiajna
Tel.: 021-203.12.12
www.pbv1.ro

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




4 comentarii. Posteaza un comentariu

vw-golf
Scris de norocel pe 07-11-2011 00:49

masina merita detin una la fel numa motorul difere amea este 1.9 tdi dar nicio problema eu sunt al 2 proprietar dar nimic de reprosat
Golf 5 variant
Scris de Sory pe 13-05-2008 21:19

O super masina, chiar daca ajunge la 20000 euro in final. Am condus-o si e bestiala pentru un break. Plus ca am norocu sa stea si la tata in garaj.
rrr
Scris de Anonim pe 03-03-2008 21:40

misto
w-golf
Scris de didi pe 11-02-2008 14:38

masina face toti banii dar nu ptr. toti romanii care au salarii de cacat.

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum