Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Citroen C-Elysee 1.6i - Intelepciune


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 02-08-2013

PrimaIntreaga planeta trece prin una dintre cele mai grele perioade pe care omenirea le-a cunoscut de-a lungul evolutiei sale. Chiar daca unii sunt de parere ca asa zisa “criza” a trecut, din ce in ce mai multe exemple apar in jurul nostru, care din pacate, ii contrazic.

Industria care a avut poate cel mai mult de suferit de-a lungul acestor ultimi ani, este fara doar si poate, cea auto. Cu totii iubim masinile, cu totii ne dorim ca acest domeniu sa prospere, sa poata inflorii si mai mult ca orice, sa poata oferi cumparatorilor, cat mai multe variante accesibile.

Chiar daca nu este cel mai ieftin model de pe piata, in randurile ce urmeaza am sa va povestesc despre unul dintre cele mai “echilibrate” exemplare, disponibil in Romania.

Exterior



ExteriorCitroen Elysee este un autoturism lansat in anul 2002, special gandit si produs pentru piata auto din China. Este rezultatul unei colaborari intre concernul francez PSA Group (Peugeot-Citroën) si producatorul chinez Dongfeng Motor.

Varianta de astazi este la al doilea facelift si este fabricata pentru nevoile clientilor din Europa.

Avem in fata un sedan de familie, o varianta gandita sa indeplineasca cerintele a 4 sau 5 membri, creata sa ofere confort si siguranta, dar fara sa neglijeze ultimile trenduri in domeniu.

C-Elysee este un model conservator, este un exemplar care nu va intoarce privirile pe strada, dar care va fi apreciat de cei care recunosc linile distinctive ale producatorului.

Exterior 2Imediat privirea iti este fixata pe grila fata, mare si cromata, desenata parca pentru ati aduce aminte in permanenta cu cine ai de-a face.

Linile caroseriei sunt fluide, drepte pe alocuri, iar conturul farurilor si al stopurilor tradeaza o anumita eleganta.

Discutam despre un ampatament ce masoara 4427 cm, adica despre un autoturism incapator. Acest detaliu ne duce cu gandul la spatiul din habitaclu, drept urmare va invitam sa trecem la urmatorul capitol, pentru a afla ce parere avem despre interiorul lui C-Elysee.

Interior



InteriorOdata ce am pasit in interiorul inculpatului de astazi, ratiunea si sufletul mi-au fost invaluite de o serie de sentimente contradictorii. Explic!

Cel mai mare atu al lui C-Elysee este spatiul interior. Pentru clasa sa este pur si simplu imens. Aceasta afirmatie este facuta prin prisma unei persoane ce masoara 1.93 m, care a stat la fel de bine si la volan si pe locul din spatele soferului. Evident, scaunul soferului a fost lasat in aceasi pozitie in ambele momente.

Interior 2Apoi am fost surprins de pozitia la volan. Scaunul se poate regla pe inaltime, dar in momentul in care este asezat in cea mai joasa pozitie, partea frontala a sezutului este prea ridicata, iar la un drum lung poate crea un anumit disconfort.

Aceste amanunt a fost uitat, atunci cand mi-am conectat telefonul prin Bluetooth, iar toata colectia mea muzicala a fost la un touch distanta. Agonia si-a facut din nou simtita prezenta in momentul in care am incercat sa ascult muzica la un volum ridicat. Sistemul audio se aude bine, dar este loc pentru unele imbunatatiri.

Interior 3Starea de spirit mi s-a schimbat imediat ce am realizat ca beneficiez de o vizibilitate foarte buna, iar cadranele bordului, desi simple, sunt pozitionate corect si perfect lizibil.

Plasticele interioare par rezistente si fiabile, nu sunt cele mai fine in momentul atingerii, dar cei de la Citroen nici nu si-au dorit sa creeze o limuzina de lux.

Urmatoarea veste buna este legata de portbagaj. Acesta masoara 506 l si este unul dintre cele mai mari din clasa.

Performante



PerformanteModelul testat a beneficiat de un motor pe benzina, 1.6 l si 115 cp. Varianta cu 4 cilindri, ofera un cuplu motor de 150 Nm. Reprizele sunt bune, nu ofera nici un fel de sentiment sportiv, dar sunt corecte pentru un asemenea motor.

Cutia cu 5 rapoarte este larg etajata, gandita exclusiv pentru confort, iar dupa o perioada de acomodare micile neajunsuri dispar.

La drum lung, atunci cand masina este incarcata cu 4 persoane plus bagaje, varianta pe benzina devine lenesa. Se simte nevoia de putere in plus, dar daca soferul nu se arunca in depasiri hazardate, poate face fata situatiilor dificile.

Dupa aproape 700 de km, rulati in mare parte in afara orasului, am inregistrat un consum de 6.3 l.

Pret



PretPentru acest model si pentru clasa din care face parte, pretul constituie un element definitoriu in momentul in care clientul este pus in situatia de a alege.

Noul C-Elysee pleaca in varianta de baza de la 11.202 euro (TVA inclus), iar in varianta testata ajunge la 13.293 euro (TVA inclus).

C-Elysee are de castigat o lupta grea impotriva etalonului clasei, nimeni altul decat Logan-ul celor de la Dacia.
Modelul de la Mioveni pleaca de la 9800 de euro (TVA inclus) pentru varianta de 90 cp.

Citroen C-Elysee este un exemplar demn de luat in seama pentru o serie de avantaje clare pe care le ofera fata de concurenta, iar daca diferenta de bani nu este o problema, atunci “francezul” este cel pe care-l cautati!

Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro


AutoSpot apreciaza:

+ Spatiu interior
+ Dotari
+ Vizibilitate


AutoSpot nu apreciaza:

- Ergonomie scaun sofer
- Anumite plastice interioare

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum