Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


BMW X3, mai mic inseamna mai mult


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 14-03-2013

PrimaCei care ma cunosc stiu ca nu ma prea innebunesc dupa masinile tip SUV, SAV sau orice alta derivata din aceasta gama. Sa nu ma intelegeti gresit, am tot respectul pentru posesorii acestor exponate, chiar daca majoritatea celor care si le achizitioneaza ajung sa foloseasca o foarte mica parte din veleitatile unui asemenea exemplar.

Zilele trecute am avut pe mana, ultima generatie BMW X3, autoturism care mi-a intarit in suflet zicala “Niciodata sa nu spui niciodata!”. Va rog sa ma urmariti in randurile ce urmeaza pentru a intelege de ce chiar si dupa atatia ani in industria auto, ma pot insela.


Exterior



ExteriorPrivit din exterior, X3 arata mult mai bine ca generatia precedenta. Inginerii BMW au facut o treaba extraordinara prin schimbarea aproape in totalitate a formelor si liniilor noului exemplar.

Chiar daca s-a pastrat un aer “cuminte”, atat partea frontala, faruri si grila, cat si stopurile spate au fost rotunjite, fluidizate pentru a se alinia la noul design abordat de gama BMW.

Pentru cei care-si doresc mai multa sportivitate si agresivitate, se poate opta pentru pachetul M, optiune care printre alte caracteristici, ofera un spoiler fata dotat cu doua guri imense de aerisire situate sub farurile de ceata.

Sper deosebire de concurenta, BMW a preferat sa foloseasca cat mai putin elementele cromate, aratand inca o data dorinta de a pastra un aer classic, aparte pentru noul X3. Ne-a placut scutul frontal cat si cel dorsal, elegant subliniat prin culoarea cromata.
Atat la faruri cat si la stopurile spate, gasim ravnitele lumini de zi, asa cum ne asteptam, de tip LED.

Posteriorul lui X3 poate fi considerat un pic “baban”, dar chiar si asa sportivitatea marcii este emanata prin fiecare por.

Interior



InteriorAici lucrurile devin si mai placute. Intreaga plansa de bord, fiecare element cat si schimbatorul sunt exact in locul si pozitia optima, astfel incat soferul sa nu intampine nici un fel de obstacol in acomodare sau folosire. Asa cum se poate observa si din poze, interiorul continua acelasi trend elegant, sobru, nimic in genul Star Trek sau cine stie ce lumini sau ornamente stridente. Poate tocmai din cauza acestor detalii, interiorul lui X3 mi-a placut atat de mult.

Materialele folosite incepand cu plasticul si terminand cu lemnul, sunt de cea mai buna calitate, premium, asa cum BMW ne-a obisnuit.

Spatiul pentru pasageri este suficient, putin mai redus ca in X5, dar acest amanunt credem ca poate fi trecut cu vederea destul de usor.

Pozitia la volan este buna, sport am spune noi, aripioarele laterale tinand nemiscat soferul. La un drum mai lung, acest detaliu poate fi usor deranjant, confortul fiind sacrificat in favoarea sportivitatii.

Portbagajul este si el incapator, insumand 550 de litri, putand fi extins, cu bancheta spate pliata, pana la valoarea de 1600 de litri.

Performante



PerformanteAcest capitol m-a facut sa-mi schimb in totalitate parerea despre X3, mai exact despre ce poate si ce nu poate face, atat pe sosea cat si pe teren accidentat.

Exemplarul din test a dispus de un motor diesel, 2000 de cmc, 184 cp si un cuplu motor de 380 Nm, consum in test 8,7 l. Acest motor, care de altfel suntem convinsi ca va fi bestseller-ul din Romania, a fost cuplat la o cutie automata cu 8 rapoarte.

Sprintul pana la o suta de km/h este realizat in 8,5 secunde, valoare care face ca X3 sa fie pe primul loc in segmental sau, cu aceasta motorizare.

Fiind placut impresionati de comportamentul on-road, ne-am gandit sa testam veleitatile lui X3 pe un teren mai dificil, direct spus, off-road.

Intrand pe drumuri de macadam, urcand sau coborand diferite pante, am fost cu adevarat surprins de capacitatile noului X3. Tindem sa credem ca daca nu se exagereaza si nu se abuzeaza, datorita sistemul performant x-drive, noul X3 va face fata cu brio unor incercari off-road neasteptate.

Dar asa cum spuneam mai sus, tindem sa credem ca majoritatea posesorilor de X3 se vor bucura de acesta doar on-road.

Pret



PretX3 costa in echiparea din test, 56.189 de euro cu TVA. A avut in dotare transmisie automata steptronic(2397 euro), combinatie stofa/piele Pearlpoint Oyster(636 euro), trapa panoramica(1615 euro), faruri cu xenon(1084 euro), sistem de navigatie Professional(2449 euro).

X3 este un exemplar pur sange al autoturismului premium, o varianta foarte tentanta atunci cand ai de ales intre el si X5, dar mai presus de toate este un adevarat BMW.


Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro



AutoSpot apreciaza:

+ Spatiul interior
+ Calitatea materialelor componente
+ Cautia Steptronic cu 8 rapoarte
+ Trapa panoramica

AutoSpot nu apreciaza:

- Putin prea rigida la drum lung
- Pozitia la volan inalta


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




2 comentarii. Posteaza un comentariu

Scris de Anonim pe 05-06-2015 23:08

Numai brendul a ramas. Am un bmw x3 din 2008 , 211 000Km, de doua ori a cazut cutia de transfer
Scris de Anonim pe 05-06-2015 23:08

Numai brendul a ramas. Am un bmw x3 din 2008 , 211 000Km, de doua ori a cazut cutia de transfer

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum