Mercedes-Benz România anunță un parteneriat pe termen lung cu Simona Halep, vedeta tenisului românesc feminin. Acordul subliniază angajamentul asumat al Mercedes-Benz pentru performanță și excelență și marchează totodată debutul campaniei locale dedicate aniversării a 50 ani de AMG.
În același timp, parteneriatul cu Simona Halep are la bază deviza Mercedes-Benz, potrivit căreia pentru a deveni cel mai bun, trebuie să trăiești excelența prin puterea exemplului.
Prin acest parteneriat fondat pe valori comune, precum sportivitate, performanță de vârf și pasiunea pentru continua dezvoltare, Simona Halep devine cel mai nou ambasador al Mercedes-Benz în România, alăturându-se seriei de personalități locale aliniate cu valorile mărcii: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu.
„Suntem încântați să o primim pe Simona Halep în familia Mercedes-Benz România, cu atât mai mult cu cât marcăm aniversarea a jumătate de secol sub umbrela ‘driving performance’ și a excelenței AMG,” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars and CEO Mercedes-Benz România. “Atât Mercedes-Benz România, cât și Simona Halep au un scop comun - The Best, iar în acest sens suntem încântați să anunțăm noul parteneriat.”
Vedeta tenisului românesc a optat să conducă un Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé în prima parte a anului 2017, urmând a avea la dispoziție o suită de modele AMG, pe parcursul parteneriatului de durată cu Mercedes-Benz România.
„Sunt mândră să fac echipă cu Mercedes-Benz în România, o companie cu un palmares indisputabil atât în furnizarea, cât și în promovarea excelenței, a performanței și a inovației. Sunt încrezătoare cu privire la această experiență incredibilă și sunt încântată să am Mercedes-Benz România alături în această călătorie,” a declarat Simona Halep.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook