Anul acesta, Volvo a fost pentru al doilea an consecutiv partener al Walt Disney în promovarea blockbusterului “Piraţii din Caraibe” cu ocazia lansãrii pãrţii a treia: “La capãtul lumii”. Timp de 3 sãptãmâni, începând cu 4 mai, concurenţii din 22 de ţãri au participat la “Marea vânatoare” pentru comoara scufundatã la “capãtul lumii”: cheia unui Volvo C30 extrem de performant şi 50.000 $. Primul participant din fiecare ţarã care trimitea rãspunsul corect intra în marea finalã. Participarea României la acest joc pentru prima oarã nu a rãmas fãrã ecou în rândul pasionaţilor de Volvo şi jocuri. Sit-ul vânãtorii a avut peste 22.000 de vizite, 948 de jucãtori înregistraţi (din 41 000 la nivel mondial), din care 204 au jucat pânã în semifinalã.
Câştigãtorul semifinalei din România – Ciprian Grosu – este din Iaşi, are 29 de ani şi lucreazã ca şi coordonator de outdoor la o agenţie de publicitate. “Jocul m-a captivat încã de la început, dar nu pot spune cã a fost simplu, ci mai curând sofisticat.Cred cã memoria foarte bunã, perspicacitatea şi capacitatea de concentrare m-au ajutat foarte mult. A fost o experienţã unicã, la fel ca şi condusul unui Volvo”.
Chiar dacã a pierdut marea finalã, Ciprian a descoperit marca Volvo, despre care mãrturiseşte cã nu ştia mare lucru înainte de joc. “Dincolo de provocarea jocului, am descoperit o maşinã de care m-am ataşat sufleteşte. Noul Volvo C30 chiar face diferenţa într-un timp când toate maşinile seamãnã între ele”.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook