In cateva secunde, prin accesarea adresei www.homebank.ro, clientii ING pot efectua in deplina siguranta: transferuri in lei din contul curent catre un alt cont deschis la ING Bank sau la alta banca, administrarea liniei de credit Extra'ROL, schimburi valutare, vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor din ultimele 6 luni.
Serviciul de operatiuni bancare prin internet, Home Bank, este consecvent principiului promovat prin Self Bank, unde fiecare client isi poate administra singur situatia financiara. Aceleasi operatiuni accesibile la Multimat in Self Bank, la oricare din cele 100 ING Office-uri din tara, acum sunt disponibile si prin Home Bank, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Pentru activarea Home Bank nu e necesara instalarea unui soft suplimentar. Clientul (al carui cont curent, Cont ROL, a fost activat si care a primit cardul VISA atasat contului) va semna un contract in oricare ING Office sau sucursala ING din tara, pentru a primi un cod unic de utilizator si un dispozitiv numit digipass.
ING asigura deplina securitate a operatiunilor bancare prin utilizarea digipass-ului. Urmarim atat crearea celor mai confortabile solutii, dar si maxima siguranta pentru clientii nostri. Acum avem formula completa pentru a oferi tuturor libertatea de alegere si miscare. Complementar platformei Self Bank (tranzactii cu sau fara numerar), serviciul de internet banking Home Bank ofera in plus clientilor posibilitatea de a-si administra situatia financiara in orice moment, 24 de ore, oriunde aleg (fara cozi la ghiseu, fara timp pierdut pentru gasirea unui loc de parcare)" explica Directorul General al ING Bank, Dirk Serbruyns.
La ING, clientul poate acum decide cand si unde va accesa serviciile bancii, in functie de timpul pe care il are la dispozitie si de modalitatea cea mai accesibila.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook