Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
injectoarelogan
Newbie

Mesaje: 8

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
31-12-2011 12:19
Dealer Delphi: Reparatii autorizate injectoare

Realizam reparatii profesionale pentru injectoare diesel Delphi: Ford, Logan, Renault, SsangYong, Hyundai.

Suntem un service autorizat de Delphi Romania prin certificarea Delphi Diesel Service.

Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Romania in materie de training, echipamente si piese originale.

Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Se folosesc numai piese noi achizitionate direct de la Delphi Romania, lucru care ne da certitudinea ca acestea sunt originale.

Nu este suficienta doar schimbarea pieselor uzate: fiecare injector este re-codat electronic cu standul de test si calibrare Hartridge CRi-PC. Acest echipament realizeaza 165 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea pe motor la diferite presiuni, turatii si temperaturi. In urma acestor teste, standul calibreaza injectorul prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand se realizeaza montarea pe motor. In acest mod, calculatorul masinii dispune de informatiile necesare transmiterii de impulsuri corecte fiecarui injector pentru a putea reactiona in parametrii optimi la sarcinile la care este supus.

Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.

In concluzie: fiecare injector functioneaza pe motor in parametrii optimi - exact asa cum functiona cand masina era noua.

Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este identic cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!

Pret/injector:
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 470 RON
Renault: 470 RON
orice alt injector Delphi: 600 RON


Editat de mircea pe 26-01-2012 16:11
inceputul paginii
mariusjp
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
11-02-2012 20:42
Re: Dealer Delphi: Reparatii autorizate injectoare

cat ma costa reparatia a 4 injectoare logan + reparatie pompa de inalta presiune?
inceputul paginii
injectoarelogan
Newbie

Mesaje: 8

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
12-02-2012 12:00
Re: Re: Dealer Delphi: Reparatii autorizate inject

cat ma costa reparatia a 4 injectoare logan + reparatie pompa de inalta presiune?


470 RON/injector
1,300 RON - pompa de inalta presiune


Editat de mircea pe 14-02-2012 18:53
inceputul paginii
injectoarelogan
Newbie

Mesaje: 8

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
25-04-2012 11:28
Re: Re: Re: Dealer Delphi: Reparatii autorizate in

470 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


Editat de mircea pe 22-05-2012 02:22
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei ā€“ eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe ā€“ in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 ā€“ BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in ā€œcarne si oaseā€. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02

Bună ziua prieteni


scris de MartinKunde pe 16 Mar, 17:05

caut piese pt. Bora limousine


scris de aserty pe 12 Mar, 22:44

Ajutor .. probleme cutie viteza ford focus


scris de aserty pe 12 Mar, 22:42

ce parere aveti


scris de aserty pe 12 Mar, 22:41

un zbor anulat


scris de aserty pe 12 Mar, 22:37

cea mai buna fata


scris de Gahaka pe 11 Mar, 04:19

iuby meu vrea sa-si ia scooter


scris de aserty pe 13 Feb, 21:51


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(deinit.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344

Warning: include(): Failed opening 'deinit.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear') in /home/autospot/public_html/forum/forum_display.php on line 344