Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

scoala de soferi
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
daneea1
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
16-02-2007 15:46
AJUTOR

VA PROPUN COMENTARII DESPRE CHEVROLET AVEO(1,4MPI)SEDAN vs DACIA LOGAN 1,5DCI
inceputul paginii
aveo
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
16-02-2007 18:09
Re: AJUTOR

VA PROPUN COMENTARII DESPRE CHEVROLET AVEO(1,4MPI)SEDAN vs DACIA LOGAN 1,5DCI


lol, nu se compara. Mergi cu toata increderea pe Chevy!
inceputul paginii
dusko
Junior member

Mesaje: 46

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
16-02-2007 23:19
Re: Re: AJUTOR



lol, nu se compara. Mergi cu toata increderea pe Chevy!


sau iti extinzi putin aria de cautare
inceputul paginii
Marius65
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
06-04-2007 14:28
Re: Re: Re: AJUTOR

Salut, Daneea, eu miam luat un Chevrolet Aveo Platinum cu transmisie automata. Am facut un mic review personal, sper sa te ajute. In principiu sunt incantat de masina si voi puncta partile bune si rele pe care le gasesc la noua mea achizitie...

Incep cu cele bune:
1. Cutia automata este (cel putin la prima impresie) foarte comoda, silentioasa si eficienta. Nemaiconducand pana acum nici o masina cu transmisie automata (am condus vreo 9 ani numai cutii manuale), am fost oarecum sceptic in privinta deciziei de a achizitiona o masina cu A/T, mai ales dupa ce am auzit la unii ca are demaraj prost, consum mare, placere de a conduce redusa... Dar nu e asa. Demarajul e peste asteptari (este chiar mai bine etajata decat cutia manuala de pe Aveo). Consumul inca nu i l-am facut, dar estimativ am condus cam 300Km cu jumatate de rezervor (ce-i drept neforjata si mai mult in afara localitatii). Iar la placerea condusului pot spune ca numai cineva care nu a condus o astfel de masina poate spune ca nu are placerea condusului. Eu cel putin am fost incantat mai ales in oras unde e o placere. Prima impresie si la mine a fost ca nu trage (datorita faptului ca schimba foarte lin vitezele) si aveam tot timpul tendinta sa schimb vitezele si sa caut ambreiajul, dar dupa 100Km am devenit addicted to it...
2. Sistemul audio bun, dar nu excelent. Volumul maxim nu te scoate din masina, dar nici eu nu vreau sa dau discoteca in masina. Pentru mine e OK. Oricum nu ascult muzica in mers decat ocazional si la drum intins.
3. Climatizarea automata e comoda si pe deasupra are si un design fancy... Din motive meteo nu am putut testa eficacitatea sistemului de aer conditionat la racire.
4. Iluminarea plansei de bord (inclusiv a schimbatorului automat) e de nota 10+.
5. Scaune confortabile si interior placut.
6. Diverse gadget-uri care lasa o impresie placuta. Ex. antena radio integrata in dezaburitor luneta, suportul de pahare fata retractabil, suportul de ochelari, finisajul moale al bordului, sistemul de reglare al tetierelor, iluminarea dispozitivului de dezactivare al airbagurilor pasager etc.
7. Motor silentios
8. Spatiu interior suficient, cel putin pentru persoane de talia mea (1.70-1.80m/60-70Kg). De asemenea portbagaj mai mult decat generos.
9. Servodirectie buna, precisa si relativ usor de manevrat.
10. Frane bune si eficace. Totusi nu am avut ocazia sa incerc inca ABS-ul...
Si altele care momentan nu-mi trec prin minte, dar pe care le voi completa ulterior.

Parti negative:
1. Usile se inchid destul de aiurea. Comparativ cu masina din showroom, a mea necesita cel putin un efort dublu la "trantirea" usilor pentru a se inchide bine. Chestia asta ma scoate din minti.
2. Montare si reglare defectuoasa a elementelor caroseriei. De ex. spatiu inegal intre faruri si calandru/aripa. De ex. farul meu stanga are spatiu intre el si masca de aprox 6-7mm pe cand cel din dreapta are doar 3mm. Lucruri care la prima privire nu se observa, dar in timp deranjeaza si lasa un gust amar.
3. Zgomotul suspensiei destul de mare pe drum denivelat. In plus este destul de rigida. La asta insa contribuie si geometria anvelopelor 185x55/15. Inca un lucru rau la acest capitol: initial au fost umflate la 2.8 bar si pana acasa am simtit fiecare pietricica si crapatura din asfalt. Le-am redus presiunea la 2.1 cum scrie in carte, dar tot rigida e suspensia.
4. Cel putin la a mea, schimbatorul automat nu este imbracat in piele, desi in specificatiile de pe site si brosurile lor de prezentare scrie clar: volan si schimbator imbracate in piele. Doar volanul este in piele. De asemenea intreg ansamblul schimbatorului este diferit de cel afisat pe site/brosuri. Aceasta a fost prima dezamagire la primirea masinii. Personal as fi preferat modelul prezentat in reclame pentru ghidajul neliniar al schimbatorului. Al meu este liniar si daca nu esti atent poti foarte usor cand vrei sa scoti din D4 in N sa sari accidental direct in marsarier si sa ai niste probleme la care nici nu vreau sa ma gandesc. Voi atasa o poza cu schimbatorul meu si rog pe ceilalti posesori de Aveo automatic sa-mi confirme daca si al lor este la fel.
5. Finisajul sistemului de climatizare si al sistemului audio foarte firav. Am sters de praf si de urme de amprente cu o piele de caprioara suprafata de plastic lucios a sistemului de climatizare si deja se observa pe ea cateva zgarieturi. Inca un gust amar...
6. Nu se poate asculta muzica fara cheie in contact in pozitia ACC sau ON. Iar daca cheia este in aceste pozitii nu se poate lasa nici o usa deschisa ca piuie de te innebuneste.
7. Unele plastice din interior lasa o impresie de ieftin. Ex. geamul din fata instrumentelor de bord, imitatia de aluminiu de pe bord si usi, plasticul de sub volan si torpedou.
8. Efortul motorului insesizabil la pornirea A/C sau actionarea servodirectiei, in schimb, culmea, se simte la actionarea geamurilor electrice sau aprinderea farurilor. Situatie nemaintalnita de mine pana acum.
9. Lipsa scut motor. Imi place sa am masina curata, inclusiv motorul, dar acesta din pacate fara scut se murdareste dupa 500Km ca altele dupa 5000Km.
10. Stabilitatea cam lasa de dorit in curbe. Dupa ce am fost obisnuit cu Fiat Croma si VW Passat, m-am cam speriat cand am luat o curba in viteza in Aveo.
La fel, mai sunt cu siguranta lucruri care ma nemultumesc, dar pe care nu mi le amintesc. Pe parcurs insa le voi adauga.
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   INTREBAREA ZILEI
Esti tare la masini? Demonstreaz-o!
Raspunde corect si ia-ne punctele!


Ce masina a avut primul motor V6?


Lancia Aurelia
Ford Thunderbird
Lancia Lambda
Chevrolet Corvette
Jaguar XK120


   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...




SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Testari si Reparatii Injectoare Common Rail Bosch


scris de ady28 pe 24 Jul, 21:20

Testari si Reparatii Injectoare Common Rail Delphi


scris de ady28 pe 24 Jul, 21:19

cumpar golf 2 diesel


scris de martin777737 pe 03 Oct, 10:37

ce sa-mi cumpar


scris de americanul pe 15 Sep, 13:15

vw bora


scris de americanul pe 15 Sep, 13:10

Recuperarea daunelor de lasocietatile de asigurare


scris de CabinetAvocatura pe 26 Jun, 19:49

ford mondeo


scris de klutzu pe 14 Feb, 16:17

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 18 Dec, 17:15

Cumpar Jante + anvelope iarna 17 inch


scris de inst1982 pe 24 Nov, 15:20

ford mondeo


scris de aurora pe 30 Sep, 10:18


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum