Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Volkswagen Touareg Facelift – Retusuri de sezon


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 26-06-2015

1
Este usor si pana la urma firesc, sa imbunatatesti ceva care ti-a adus apreciere, dar mai ales profit. Exact acest lucru a facut producatorul german Volkswagen, atunci cand s-a gandit sa “aduca la zi” varful de lance al gamei, nimeni altul decat arhicunoscutul si indragitul Touareg.






2
La fel ca si celelalte modele, Touareg nu a fost schimbat radical, a primit o serie de mici modificari care l-au ajutat sa fie un pic mai modern si un pic mai placut la prima vedere.
In mare, avem faruri restilizate, “traseul” ledurilor de zi este acum mai drept, fara bucle, acelasi lucru fiind regasit si la partea din spate.




3Cu un set de jante potrivite(cele din testul de azi sunt de 19 inci), impactul vizual este si mai puternic.

Touareg iti impune respect parca de la primul contact vizual. Nu este un autoturism fioros, este mai degraba un gentleman la costum, care reuseste sa-si impuna prezententa doar printr-o simpla privire. Mi-a placut intotdeauna felul cum producatorul din Wolfsburg a desenat modelele sale. Sunt linii moderne, fluide dar niciodata dramatice.

4Interiorul este la fel de placut si confortabil ca la modelul precedent. Materialele de o calitate mult peste medie, impreuna cu o piele fiena si aparent rezistenta, fac din inculpatul de azi sa fie ravnit de un numar din ce in ce mai mare de romani.

Interiorul lui Touareg te duce cu gandul mai degraba spre eleganta si confort, decat spre o vise sportive. Mi-a placut siguranta si confortul pe care-l simti la bordul noului model.
Fiecare comanda, fiecare buton sau fiecare cusatura se regaseste exact acolo unde trebuie. Ergonomia este la cote maxime si nu cred ca exista cineva care sa nu se poata obisnui cu acest interior.


6Spatiul regasit pe bancheta din spate este si el generos. Chiar daca modelul a fost gandit si faurit pentru a fi folosit de 4 persoane, inca un adult va putea calatori in conditii bune.

Portbagajul insumeaza 580 de litri si este destul de incapator pentru bagajele unei familii(depinde de familie ;) )

Asa cum stiam de la generatia anterioara, Touareg se conduce la fel de bine cum arata. Poate chiar, un pic mai bine! Suspensia pneumatica iti va oferi un confort apropiat de clasa premium. Posibilitatea de a o regla in functie de modul in care doresti sa conduci, este inca o bila alba pe care inculpatul o obtine.

Atunci cand vrei “sa-l ridici” la maxim, Touareg devine un prieten de nadejde in offroad. Motorul puternic, tractiunea integrala, garda la sol imensa si modul in care caroseria a fost desenata, te vor ajuta sa “iesi” din situatii cu adevarat dificile.

7Daca tot am amintit de motor, va destainui ca am condus o varianta diesel, V6, 3000 cmc si 262 cp.

Alaturi de atatia caluti, noul Touareg are un cuplu maxim de 580Nm. Exact, indeajuns sa muti un mic deal de pe loc. Primii 100 km/h se ating in 7,3 sec. Sunt rezultate foarte bune, daca tinem cont ca avem in fata un mastodont de 2250 kg.

Chiar daca este atat de mare si greu, Touareg se conduce foarte usor. Directia placuta te ajuta sa te descurci prin nebunia urbana, iar atunci cand pleci la drum lung iti este cel mai apropiat prieten. Ruliu exista, nu ai cum sa-l elimini cand discuti despre un asemenea gabarit dar nu este sacaitor si cu siguranta nu va fi simtit de marea majoritate a posesorilor.

Touaregul de astazi consuma mai putin ca modelul precedent. Inginerii Volkswagen au reusit sa optimizeze intregul ansamblu si astfel am reusit un consum extraurban de 8,5 l. Sunt placut surprins si convins in acelasi timp ca nu avem cum sa cerem mai mult de la un motor V6 pe o astfel de caroserie.

5Noul Touareg, cu motorizarea de astazi pleaca de la 49.000 euro cu TVA inclus. Daca mai sunt adaugate ceva optionale, ajungem la o suma totala de 71.500 euro cu TVA. Depinde din ce punct de vedere privim aceasta suma.

Daca este comparata cu segmentul premium, este chiar o afacere. Intr-o alta ordine idei se poate configura o varianta placuta si cu mai putini bani. Depinde de fiecare ce-si doreste, in functie de buget.

Mi-a placut Touareg pentru statutul pe care ti-l ofera, pentru siguranta cu care te imbraca, dar mai mult ca orice pentru modul in care se conduce si se manevreaza.


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Ajuutooor!!! Nu merge alarma!


scris de aserty pe 25 Apr, 12:05

Chevrolet ce nu mai pornește


scris de aserty pe 25 Apr, 12:02

reexaminare


scris de aserty pe 08 Apr, 19:05

Ce inseamna bunul-simt la volan?


scris de aserty pe 08 Apr, 19:03

Cum să detectați și să prindeți un escroc?


scris de Vender pe 02 Apr, 11:31

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 17:55

Rent-a-hacker! (https://t.me/Blackhat_plug)


scris de ChrisDamian1 pe 29 Mar, 12:27

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum