Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Nissan Pathfinder 3.0 dCi V6 – Bruta


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 21-03-2014

PrimaDe cand ma stiu am preferat vremea frumoasa, soarele, temperaturile ridicate, posibilitatea de a purta tricou cu maneca scurta si ocazia de a admira natura in momentul in care infloreste. Toate aceste lucruri nu au fost posibile la momentul efectuarii testului prezentat in randurile urmatoare.


Atunci cand urmeaza sa conduci un Nissan Pathfinder este de la sine inteles ca trebuie plimbat intr-o zona montana. Atunci cand stii ca vei gasi zapada, ninsoare, viscol si temperaturi scazute este clar ca vei abuza din greu de japonez.

Exterior



ExteriorMa pot declara un fan al designului celor de la Nissan. Mi-au placut intotdeauna liniile drepte, clare, formele clasice, patratoase si pline de impact vizual. Nissan Pathfinder poate fi unul dintre exemplarele concludente, atunci cand doresti sa sustii afirmatia de mai sus.

Intreaga caroserie este dominata de linii drepte, fara giumbuslucuri futuriste, fara increngaturi obositoare, toata atentia ingineriilor concentranduse pe practicabilitate, masivitate si rezistenta.

Oricum ai inspecta sau ai analiza inculpatul din testul de azi, mintea iti este invadata de cuvantul “masiv”. Fie cat iti indrepti privirea spre partea frontala, acolo unde gasim o simetrie perfecta intre faruri si grila, fie ca-ti arunci privirea spre partile laterale, mesajul este acelasi. Nissan Pathfinder a fost creat pentru a indura si pentru a rezista oricarui chin la care va fi supus.

Exterior 2Asa cum ii sade bine unui model gandit sa se comporte exemplar atat pe asfalt cat si in offroad, Pathfinder dispune de trepte laterale, bare transversale, cat si de elemente cromate, menite sa accentueze unele trasaturi ale caroseriei.

Spatele este si el desenat pentru a nu incomoda sau “agata” in offroad. Privit din spate, Nissan Pathfinder are forma dreptunghiulara, stopurile sunt clasice, incadrate in linia caroseriei.

Exterior 3
Chiar daca Pathfinder a primit un usor facelift, aerul perimat este acolo si se regaseste de-a lungul intregii caroserii. Imi place acest aspect si este unul dintre putinele SUV-uri pe care m-as baza atunci cand ar fi nevoie de o interventie in offroad.





Interior



InteriorLa interior, regasim aceleasi elemente de calitate de care ne-am bucurat in momentul testului cu Nissan Navara. Incepand cu pielea de pe scaune, plasticele folosite pentru bord si terminand cu finisajele de pe usi, interiorului lui Pathfinder te incanta la fiecare atingere.

Desigur si aici, designul perimat isi spune cuvantul, dar dupa o perioada scurta de acomodare acest impediment este uitat, iar soferul si pasagerii se bucura de usurinta cu care se foloseste fiecare comanda. Fie ca te afli la volanul lui Pathfinder sau te bucuri de spatiul generos de pe bancheta spate, experienta traita este cat se poate de placuta.

Fiind un adevarat SUV, Pathfinder ofera o pozitie inalta celor din interior, acest lucru traducandu-se printr-o vizibilitate sporita.

PortbagajVarianta condusa a beneficiat de inca doua locuri pentru pasagerii din spate, astfel pot sa va spun ca am calatorit alaturi de cinci persoane in cele mai placute conditii. Sigur, pe bangheta spate pot incapea trei persoane, dar am preferat sa “incarcam” doar doua, pentru o experienta cu adevarat relaxanta.

Daca nu o sa folositi si cele doua locuri suplimentare, portbagajul va va oferi ai sai 515 litri sau 2091l, cu ambele banchete spate rabatate.


Performante



PerformanteDegeaba avem o caroserie robusta, impunatoare, desenata pentru a face fata in conditii aprige, daca sub capota nu este un motor pe masura. Din fericire, Pathfinder se prezinta cu cel mai puternic motor din gama, dieselul de 3 litri, V6 si ai sai 231cp.

Asa cum ma asteptam, inculpatul are o greutate considerabila. Impotriva celor 2185 kg, lupta cuplul motor de 550 Nm. Pathfinder reuseste sa atinga 100 km/h in 8.9 sec. si continua sa accelereze pana la o viteza maxima de 200 km/h. Sunt cifre imbucuratoare, care in viata reala fac din Pathfinder un autoturism pe care te poti baza.

Pe sosea, este placut, usor de manevrat, dar datorita greutatii si inaltimii, ruliul intervine destul de repede. Nissan Pathfinder a fost gandit sa se descurce bine pe sosea si exemplar in offroad. Dupa ce am fost placut suprins de confortul oferit pe autostrada, am iesit pe macadam, sa vad cu adevarat din ce aluat este facut Nissan Pathfinder.

Performante2Pe teren accidentat, Pathfinder este in elementul sau. Fie ca discutam despre macadam, noroi, nisip sau zapada, modelul japonez se comporta si se conduce exemplar. Datorita suspensiei independente si barei stabilizatoare pentru puntea fata si suspensiei multilink pe spate, bruta se “muleaza” perfect pe traseele montane. Nissan Pathfinder, cu aceasta motorizare, are tractiune integrala permanenta cu optiunea blocarii diferentialului central sau selectarea demultiplicarii reduse a puterii transmise catre roti. Pathfinder a urcat fara probleme pana la 1400m, la Cabana Ciucas, locatie greu accesibila, accesul facanduse pe un drum forestier.

Avantajul cutiei automate cu 7 rapoarte a fost din plin simtit atat pe asfalt cat si in teren accidentat. Vitezele sunt schimbate relativ repede, placut, doar uneori, atunci cand apesi prea repede piciorul pana la podea, se simt anumite ezitari.

In echiparea testata, ne-am bucurat de confortul oferit de camera video pentru marsarier sau de avantajele displayului digital pentru sistemul multimedia. Sonorizare a fost si ea la inaltime, iar sistemul audio BOSE mi-a incantat auzul cu cele mai clare note muzicale.

In urma unei exploatari intense, trasee montane dificile si accelerari repetate consumul mediu s-a oprit la valoarea de 11.4l.

Pret



PretCel mai ieftin Pathfinder pleaca de la 38.190 de euro cu TVA si ajunge la 57.000 de euro cu TVA pentru varianta testata.

Nissan Pathfinder este cu adevarat un offroader, un spirit care aminteste de felul cum se comporta cu ceva vreme in urma Nissan Patrol. Este un exemplar care m-a surprins atat prin comportamentul pe sosea, dar mai mult prin felul cum depaseste obstacolele in offroad.

AutoSpot apreciaza:

+ Veleitati offroad
+ Calitatea materialelor interioare
+ Puterea motorului
+ Consum in test


AutoSpot nu apreciaza:

- Aspect perimat
- Directie moale


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02

Bună ziua prieteni


scris de MartinKunde pe 16 Mar, 17:05

caut piese pt. Bora limousine


scris de aserty pe 12 Mar, 22:44

Ajutor .. probleme cutie viteza ford focus


scris de aserty pe 12 Mar, 22:42

ce parere aveti


scris de aserty pe 12 Mar, 22:41

un zbor anulat


scris de aserty pe 12 Mar, 22:37

cea mai buna fata


scris de Gahaka pe 11 Mar, 04:19

iuby meu vrea sa-si ia scooter


scris de aserty pe 13 Feb, 21:51


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum