Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Audi A3 Sedan 1.4 TFSI S-Tronic – Bigger is better


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 04-01-2014

Prima
Acesta este un articol pentru acei clienti care nu pot renunta la “o masina premium”. Explic! Sunt aceia care-si doresc un autoturism premium, doresc sa se bucure de beneficiile si placerea pe care doar un autoturism premium le poate oferi.
Astazi discutam despre cea mai noua limuzina din familia Audi, nimeni altul decat A3 sedan.


Exterior



exterior
Aparut in 1996, Audi A3 a fost un exemplar bine primit de clienti, un redutabil concurent pentru seria 1 a celor de la BMW, cat si un oponent veritabil pentru clasa A a celor de la Mercedes Benz. La sfarsitul anului trecut noul model a fost lansat, iar cei de la Audi se asteapta la vanzari substantiale, tinand cont de noile linii de design pe care producatorul german le-a adus pe piata auto.


exterior 2Noua varianta de caroserie este mai lunga ca hatchbackul, iar acum sunt de parare ca intreaga imagine a modelului este completa. Dupa mine, sedanul arata mai bine ca varianta in 5 usi, iar noile stopuri se incadreaza perfect in caroserie. Linia ascutita a acestora este simetrica cu cea a farurilor, Audi dorind sa transmita un aer sportiv chiar si prin variantele care nu vor beneficia se pachetul S-Line.

La partea frontala limuzina nu a suferit nici o modificare. Regasim aceleasi faruri cu LED si aceasi grila supradimensionata, detalii care au participat decisiv la succesul modelului in clasa compacta. Fata de hatchback, A3 sedan este mai lat cu 11 mm, iar caroseria este mai aproape de sol cu 9 mm.

Interior



InteriorAici lucrurile stau asa cum ne-a obosnuit varianta in 5 usi. Spatiul pentru sofer si pasagerul fata este bun, in schimb spatiul pentru cei din spate este redus. Nu va inchipuiti ca este inexistent, dar as fi preferat sa fie mai aerisit. Marele plus este regasit la portbagaj, acolo unde volumul total a ajuns la 425 l. De acum calatoriile lungi, cu multe bagaje, cu siguranta nu vor mai reprezenta nici un fel de problema.

Detaliile interiorului continua sa-mi creeze o stare de placere, sa-mi ofere un sentiment premium si sa ma imbie sa ating fiecare comanda, fiecare buton. Absolut toate materialele pe care Audi le-a folosit in interiorul lui A3 sedan sunt placute la atingere. Mai mult decat atat, noul trend minimalist, iti transmite impresia de spatiu si ergonomie desavarsita.

interior 2Insertiile cromate, incluse discret pe bord, pe fetele usilor cat si pe volan, imprima un aer elegant, imagine pentru care Audi este renumit.

La fel ca si la fratele “fara fund”, sistemul multimedia este retractabil si foarte usor de folosit si urmarit. In varianta testata am avut la dispozitie un sistem de navigatie cu harta intregii Europe cat si posibilitatea de a conecta telefonul prin Bluetooth.

Performante



PerformanteModelul testat a fost echipat in varianta Ambition si a fost animat de un motor pe benzina, 1.4 TFSI. Puterea pe care ne-am putut baza a fost de 140 cp si un cuplu maxim de 250 Nm.

Cel mai mare avantaj al versiunii testate, atunci cand discutam despre performante, este cutia automata S-Tronic, cu dublu ambreiaj. Cu ajutorul celor 7 rapoarte, micutul motor, reuseste sa ajunga la 100 km/h in 8.4 sec, oferind reprize surprinzatoare.

Performante 2Asa cum ne-a obisnuit, Audi nu se opreste aici si ne imbunatateste experienta la volan cu ajutorul tehnologiei Magnetic Ride si Audi Drive select. Cele doua iti permit sa setezi suspensia exact asa cum ai nevoie in fiecare moment. Placerea regasita in timpul sofatului, este suplinita de masa redusa, de doar 1250 kg.

Pozitia joasa a soferului, acompaniata de o directie precisa, reusesc sa faca din noul sedan, un adevarat prieten atat in mediul urban cat si extraurban.

Consumul in test a fost bun, indicand 7.5l in oras si 6.2l in afara.

Pret



pretCalitatea are un pret! Noul Audi A3 sedan porrneste de la 26.400 euro cu TVA si ajunge la 36.500 euro cu TVA.

In clasa limuzinelor compacte, Audi nu are un rival real, acest aspect aducand un mare plus pentru viitoarele cifre de vanzari.

AutoSpot apreciaza:

+ Aspect exterior
+ Directie precisa si placuta
+ Magnetic Ride si Audi Drive Select


AutoSpot nu apreciaza:

- Spatiul pentru pasagerii spate
- Pretul


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Leasing - ce se intampla in caz de furt?


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:12

ajutati-ma va rog!!!!!!


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:06

Poze Dacia Logan Tunata


scris de dinielligoyo pe 26 Mar, 14:02

Bună ziua prieteni


scris de MartinKunde pe 16 Mar, 17:05

caut piese pt. Bora limousine


scris de aserty pe 12 Mar, 22:44

Ajutor .. probleme cutie viteza ford focus


scris de aserty pe 12 Mar, 22:42

ce parere aveti


scris de aserty pe 12 Mar, 22:41

un zbor anulat


scris de aserty pe 12 Mar, 22:37

cea mai buna fata


scris de Gahaka pe 11 Mar, 04:19

iuby meu vrea sa-si ia scooter


scris de aserty pe 13 Feb, 21:51


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum